• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gruodžio 20-ąją Saudo Arabijos sprendimas uždaryti šalies oro erdvę privertė Dakaro dalyvius sunerimti. Nemažas sąmyšis buvo kilęs ir gausiame kelionei jau pradėjusių ruoštis lietuvių būryje. Iniciatyvos ėmėsi „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komanda, kuri vos sužinojusi apie organizatorių planuojamus užsakomuosius skrydžius nusprendė savarankiškai pasirūpinti transportu.
Geriausias  sprendimas visiems
Benediktas Vanagas su bendražygiais priminė, kad šaltą protą ir susikaupimą reikia išlaikyti ne tik trasoje, bet ir už jos ribų. Įdėtų pastangų rezultatas – visos lietuvių komandos ir žiniasklaidos atstovai į Saudo Arabiją galėjo skristi specialiu užsakomuoju skrydžiu tiesiai iš Vilniaus oro uosto.
Lenktynininkas sakė, kad komercinėms avialinijoms nutraukus skrydžius į Saudo Arabiją, komanda turėjo tik du pasirinkimus – sėsti į organizatorių lėktuvą arba išsinuomoti savo. Nusprendė, kad nėra prastesni ir gali padaryti tai patys, o pagrindinė priežastis buvo siekis išvengti papildomų siurprizų.

Gruodžio 20-ąją Saudo Arabijos sprendimas uždaryti šalies oro erdvę privertė Dakaro dalyvius sunerimti. Nemažas sąmyšis buvo kilęs ir gausiame kelionei jau pradėjusių ruoštis lietuvių būryje. Iniciatyvos ėmėsi „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komanda, kuri vos sužinojusi apie organizatorių planuojamus užsakomuosius skrydžius nusprendė savarankiškai pasirūpinti transportu.
Geriausias  sprendimas visiems
Benediktas Vanagas su bendražygiais priminė, kad šaltą protą ir susikaupimą reikia išlaikyti ne tik trasoje, bet ir už jos ribų. Įdėtų pastangų rezultatas – visos lietuvių komandos ir žiniasklaidos atstovai į Saudo Arabiją galėjo skristi specialiu užsakomuoju skrydžiu tiesiai iš Vilniaus oro uosto.
Lenktynininkas sakė, kad komercinėms avialinijoms nutraukus skrydžius į Saudo Arabiją, komanda turėjo tik du pasirinkimus – sėsti į organizatorių lėktuvą arba išsinuomoti savo. Nusprendė, kad nėra prastesni ir gali padaryti tai patys, o pagrindinė priežastis buvo siekis išvengti papildomų siurprizų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lietuviai iškeliauja į Dakaro ralį


Užsakyti lėktuvą, anot B. Vanago, nebuvo visiškai naujas iššūkis – anksčiau komandai yra tekę rezervuoti mažesnius orlaivius. Visgi jis pripažino, kad šiais metais aplinkybės buvo neeilinės, o mažiausios klaidos kaina – itin didelė.
„Jeigu būtume pasirinkę organizatorių užsakomąjį skrydį iš Vilniaus mums būtų tekę keliauti į Miuncheną, Frankfurtą, Paryžių ar kitą didmiestį Europoje, nes tik iš ten numatyti reisai. Šlubuojant komerciniams skrydžiams gali nutikti bet kas, o mes negalėjome sau leisti taip rizikuoti“, – kalbėjo lenktynininkas.

REKLAMA

Lietuviai iškeliauja į Dakaro ralį


Skrido ne tik lietuvių komandos
Užsakomasis tiesioginis skrydis iš Vilniaus į Džedą leido „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ eliminuoti galimas silpnąsias transporto grandis. Atitinkamai sumažėjo ir visų į Saudo Arabiją keliaujančių rizika užsikrėsti koronavirusu.
„Įveikėme visas užsakomojo skrydžio procedūras ir galiu pasakyti, kad jei to vėl prireiks kitą kartą jau bus paprasčiau. Žvelgiant į dabartinę situaciją susidaro įspūdis, kad turbūt teks užsakinėti lėktuvą ir kitais metais“, – komentavo B. Vanagas.

REKLAMA
REKLAMA

Lietuviai iškeliauja į Dakaro ralį


Dakaro dalyviai po ralio maratono finišo tuo pačiu lėktuvu grįš į Vilnių. Iš viso keleivių sąraše – daugiau nei 80 žmonių, bet tik kiek daugiau nei pusė iš jų – lietuviai. Taip nutiko todėl, kad pakeleiviais tapo ir gausi MAZ sunkvežimių komanda.
B. Vanagas juokavo, kad nors tai „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ užsakytas lėktuvas, jo paties sveikinimo žodžių per garsiakalbius keleiviai neišgirs. Anot jo, visas kolektyvas išlieka susikaupęs prieš laukiančią pagrindinę užduotį, o pramogoms šiuo metu – ne laikas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų