„Domėtis franšizavimo galimybėmis gali bet kuris verslininkas, tiek smulkusis, tiek stambus. Priklauso, kaip jie jas panaudos. Smulkus verslininkas gali įsigyti franšizę, tam ir skirta mūsų konferencija – mugė“, - laidoje „Ryto espresso“ teigė I. Malkin.
Pašnekovas pristatė, kad konferencijoje bus galima įsigyti 25 franšizes - 7 iš jų lietuviškos, o likusiusios atkeliavo iš D. Britanijos, Italijos, JAV. Daugiausia tai yra maisto, barų, drabužių parduotuvių, žmonių reabilitacijos po operacijų prekiniai ženklai.
Didžiausiu iš jų - laikomas amerikiečių ledų tinklas „Baskin robinns“. „Brand for Baltic“ konferencijoje bus galima sutikti ir lietuviškus prekių ženklus, tokius kaip „Čili“, „Soya“, Baras „Paparazzi“, „AJ šokoladas“.
I. Malkin teigė, kad gerai verslą darantis verslininkas nori uždirbti daugiau, tad franšizavimo galimybės – puiki proga.
„Franšizė – tai bendrai aprašyta verslo sistema, kurią galima kartu su prekių ženklais perduoti bet kuriam norinčiam, kuris yra pasiruošęs už tai mokėti. Kitais žodžiais tariant, įsivaizduokite „Mcdonald‘s“, „Burger King“. Kažkada Amerijoje atsirado pirmasis „Mcdonalds“, antrasis restoranas taip pat priklausė „Mcdonald‘s" korporacijai, bet paskui jie pradėjo dalinti franšizes ir dabar visame pasaulyje esantys restoranai „Mcdonald‘s“, jam nepriklauso“, - pasakojo I. Malkin.
Pagal franšizavimo sutartį yra gaunama teisė naudoti prekinį ženklą, tiekėjų liniją, receptūras, modelius, interjerus ir t.t.
Pašnekovo teigimu, franšizės pagerina verslo plėtrą, nes ja rūpinasi ne tik davėjas, bet ir gavėjas. Iš pačio davėjo franšizė nereikalauja didelių lėšų, o po jo ženklu kasmet gali atsidaryti po 500-600 restoranų, taip pat sutrumpėja laikas nuo idėjos iki atidarymo. Tokiu būdu verslininkams padedama išvengti didžiausių verslo klaidų.
„Tai yra tikrai prieinama kiekvienam, verslininkas gali gauti banko paskolą. Suma, kurios reikia frančizei siekia nuo 10 000 eurų iki 50 000 eurų, populiariausios franšizių kainos – 10-20 tūkst. eurų“, - laidoje tvirtino pašnekovas.