• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausia Lietuvoje trikotažo gamybos grupė "Utenos trikotažas" augimo tendencijas planuoja išlaikyti ir Lietuvai tapus ES nare bei padidėjus konkurencijai lengvosios pramonės sektoriuje.

REKLAMA
REKLAMA

"Eksportuojame 90 proc. bendrovės produkcijos ir konkuruojame su viso pasaulio gamintojais, tarp jų su Kinija ir kitomis Tolimųjų Rytų šalimis, kurių pagrindinis konkurencinis pranašumas - kur kas pigesnė darbo jėga. Tuo tarpu ES mūsų konkurencinis pranašumas bus konkurencinga kaina aukštos kokybės gaminiams ir greiti užsakymų įvykdymo terminai", - teigė "Utenos trikotažo" generalinė direktorė Nijolė Dumbliauskienė.

REKLAMA

Šiemet "Utenos trikotažas" planuoja parduoti produkcijos už 140 mln. litų, arba 4,3 proc. daugiau nei pernai. "Utenos trikotažo" grupė planuoja parduoti gaminių už 193 mln. litų, arba 6,7 proc. daugiau nei pernai. Grynojo pelno šiais metais tikimasi gauti 15,9 mln. litų, arba 20,5 proc. daugiau nei praėjusiais metais.

REKLAMA
REKLAMA

Šių tikslų bus siekiama mažinant produkcijos gamybos sąnaudas, keliant darbuotojų kvalifikaciją ir stiprinant bei plečiant eksporto rinkas. Šiemet taip pat tikimasi sulaukti geresnių antrinių įmonių finansinių rezultatų nei pernai.

Siekiant sumažinti produkcijos gamybos sąnaudas, šiais metais bendrovė numato 39 proc. siuvimo gamybos apimčių perduoti smulkesnėms siuvimo įmonėms Lietuvoje ir pradėti gamybą Ukrainoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

"Jau praėjusiais metais bendrovės subrangovams perkėlėme 33 proc. siuvimo gamybos apimčių. Tuo tarpu Utenos gamykla specializuosis atliekant sudėtingiausius ir aukštos kvalifikacijos reikalaujančius darbus. Į darbuotojų kvalifikacijos kėlimą investuosime 300 tūkst. litų", - sakė N. Dumbliauskienė.

REKLAMA

Iš viso į informacines technologijas ir įrenginius yra numatyta investuoti 9 mln. litų.

Šiemet "Utenos trikotažas" planuoja ir toliau stiprinti bendradarbiavimą su pagrindiniais bendrovės produkcijos pirkėjais - žinomais Švedijos, Ispanijos ir Vokietijos mažmeniniais prekybos tinklais, tęsti darbą su naujais pirkėjais Prancūzijoje bei pritraukti naujų pirkėjų Vokietijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje ir Anglijoje. Planuojama, kad pardavimai naujiems pirkėjams šiemet sudarys 7 proc. prognozuojamų bendrovės pardavimų.

REKLAMA

Pernai "Utenos trikotažas" pardavė produkcijos už 134,2 mln. litų, arba 3 proc. daugiau nei užpernai. "Utenos trikotažo" grupė pardavė gaminių už 180,8 mln. litų - 10 proc. daugiau nei užpernai.

"Utenos trikotažas" yra viena moderniausių įmonių Rytų ir Vidurio Europoje. Jis valdo trijų antrinių įmonių kontrolinius paketus: UAB "Utenos trikotažo prekyba" (100 proc.), AB "Šatrija" (88,7 proc.), UAB "Gotija" (90,5 proc.).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įmonėje yra įdiegtas tarptautinis aplinkos apsaugos vadybos sertifikatas EN ISO14001:1996. Pernai bendrovėje veikiančiai kokybės vadybos sistemai buvo pritaikyti naujausi kokybės reikalavimai, atitinkantys standartą BS EN ISO 9001: 2000. "Utenos trikotažo" produkcija sertifikuojama pagal ekologinio "OEKO - TEX 100" standarto reikalavimus, bendrovė siekia gauti teisę savo produkciją ženklinti ir ES aplinkosauginiu ženklu "ES gėlė".

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų