Aurimas vienas iš keleto lietuvių bandančių įgyvendinti būtent tokį arklio galių paieškos planą – sėkmingai jį jau įgyvendino Klaipėdos „Drift Devils“ ekipos pilotas Donatas Macpreišas, o tuo tarpu „Ukmergės ASK“ klubo atstovas Benediktas Čirba tokio sprendimo atsisakė ir tiesiog įsigijo jau paruoštą, konkurencingą Kęstučio Petronio bolidą.
Kaip seksis Aurimui vis dar išlieka klausimu – ant standartinio, jau keletą sezonų sporte gyvenančio variklio pastančius turbiną, ilgo tarnavimo laiko tikėtis neverta. Atsižvelgdamas į tai, Aurimas nusprendė netaupyti ir į variklį „pūsti“ tiek, kad sugeneruoti bent 500 arklio galių. „Sprogs arba ne – parodys tik varžybos“,- ramiai atsako „Ride it Out“ komandos atstovas.
Tai toli gražu nėra pirmasis „Viskas arba Nieko“ sprendimas Aurimo karjeroje: 2014-aisiais vykusiose „Rytų Europos drifto čempionato“ varžybose jis pagarsėjo savo važiavimo taktika, kai įsibėgėdavo iki maksimalaus automobilio išvystomo greičio, trukteldavo rankinį stabdį ir nuo Kačerginės „Nemuno žiedo“ kalno leisdavosi palydimas sūkių ribotuvo garsų ir tikėdamasis geriausios įmanomos baigties. Ar tokia rizika pasiteisins šį kart? Tai atsakyti gali tik „Up Hill Pro“ varžybų finišas.