„Aš užsiėmiau nestandartinių baldų gamyba pagal individualų projektą. Šiuo metu kiekviena firma, kiekviena didelė kompanija turi savo projektus ir koncepciją, pagal kuriuos ir vyksta tų parduotuvių baldų gamyba“, - Žinių radijo laidoje „Verslo ritmu“ kalbėjo D. Tamuliūnas.
Pasak jo, dirbant tokioje rinkoje, „reikalinga patirtis ir žmonių sugebėjimas greitai mąstyti ir pritaikyti gamybą. Tai yra sudėtingiau, bet pelningiau.“
D. Tamuliūnas pasakoja, kad liūto dalis jų produkcijos išvažiuoja į užsienį.
„Šiuo momentu vien tik eskportuojame. Lietuvos rinkai parduodame dėvėtą įrangą, labai mažai... Užsienio kompanijos parduotuvės prekybos įrangą keičia kas 5-6 metus, o Lietuvoje tokios tendencijos nėra. Yra tik viena kompanija, „Aprangos grupė“, kuri keičia tą įrangą – morališkai, fiziškai pasensta, ir tada keičia, o kitos kompanijos dar nelabai keičia.“
Anot jo, siekiant rasti užsienio klientų, reikia nuolatos ieškotis naujų klientų:
„Mes nesėdime, o ieškome klientų, vadybinikai dirba, ieško vis naujų. Negali pasilikti vien su 1,2,3 klientais, nes šiandien jis gal užsakys, o rytoj ne – tai gamyba stos. Tu ir gamini, ir ieškai, ir važiuoji, ir bendrauji – nestovi vietoje“, - kalbėjo D. Tamuliūnas.