Standartinis modelis su 5,2 litro, 10 cilindrų motoru iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,2 sekundės ir pasiekia 330 km/val. greitį.
Tuo tarpu „Underground Racing“ dirbtuvėse pabuvojęs modelis dabar turi 1100 arklio galių (1250 arklio galių naudojant aukščiausios rūšies benziną) išvystantį motorą ir 2 metų arba 40 000 kilometrų ridos garantiją, kuri garantuoja, jog „Underground Racing“ pakeitimai neprivers vožtuvų išlipti pasivaikščioti ant galinio „Audi R8“ dangčio.
„Underground Racing“ vardas automanų pasaulyje pirmą kartą buvo paminėtas prieš gerus dešimt metų. Tuomet šių dirbtuvių specialistai pristatė 1000 arklio galių jėgainę turėjusį „Lamborghini Gallardo“. Kasmet po vieną įspūdingą projektą pristatančios dirbtuvės, šiemet didžiausią dėmesį skyrė „Lamborghini Huracan“ ir „Audi R8“.
Antros kartos „Audi R8“ pirmą kartą buvo pristatyta praėjusių metų Ženevos automobilių parodoje. Šiek tiek ilgesnis, šiek tiek platesnis, žemesnis ir lengvesnis superautomobilis neatsisakė „Lamborghini“ genų turinčio motoro, todėl nenuostabu, jog būtent šis modelis patraukė ir „Underground Racing“ specialistų dėmesį.
„Underground Racing“ vardas automanų pasaulyje pirmą kartą buvo paminėtas prieš gerus dešimt metų. Tuomet šių dirbtuvių specialistai pristatė 1000 arklio galių jėgainę turėjusį „Lamborghini Gallardo“. Kasmet po vieną įspūdingą projektą pristatančios dirbtuvės, šiemet didžiausią dėmesį skyrė „Lamborghini Huracan“ ir „Audi R8“.
Antros kartos „Audi R8“ pirmą kartą buvo pristatyta praėjusių metų Ženevos automobilių parodoje. Šiek tiek ilgesnis, šiek tiek platesnis, žemesnis ir lengvesnis superautomobilis neatsisakė „Lamborghini“ genų turinčio motoro, todėl nenuostabu, jog būtent šis modelis patraukė ir „Underground Racing“ specialistų dėmesį.