Po rugsėjį Paryžiuje įvykusio naujos kartos „Honda Civic“ debiuto dėl ultimatyvios šio automobilio versijos „Type-R“ buvo dar daugybė klausimų – ankstesnėje galingoje versijoje naudoti kompanijos atmosferiniai varikliai gaminami jau nebus, nes neatitinka taršos normų. Tačiau dabar paaiškėjo, kad ultimatyviausios naujojo „Civic“ versijos ratus suks turbininis motoras. Tai pirmas turbininis variklis „R“ raidele pažymėtuose kompanijos automobiliuose.
Visą šią informaciją iškapstė britų leidinys „AutoExpress“. Pasak britų šaltinių, būsimame „Civic Type-R“ bus montuojamas dviejų litrų darbo tūrio turbininis motoras, kuris jau atitiks „Euro-5“ taršos normas. Teigiama, variklio galia sieks 210 a.g. , o iki 100 km/h greičio naujasis „Civic Type-R“ įsibėgės per 6,5 sek.
Kaip ir visuomet, naujasis „Civic Type-R“ bus gana ryškus automobilis – automobilį iš srauto išskirs charakteringi aerodinaminiai elementai, nauji ratų diskai, o automobilio viduje bus gerokai brangesnė apdaila ir sportiški krėslai.
„Civic Type-R“ bus gana ryškus automobilis. AutoExpress nuotr.