Ilgai visų lauktas sprendimas reikš, kad „Uber“ bus galima taikyti papildomas reguliavimo priemones Senajame žemyne. Dėl „Uber“ veiklos daugelyje Europos miestų yra kilę rimtų keblumų, nes „pavežėjimo“ paslaugas teikianti bendrovė tradicinių vežėjų buvo kaltinama „nesilaikanti visiems taikomų taisyklių“.
„Uber“ patys save įvardija kaip „informacinės visuomenės paslaugų tiekėjai“, kurie tiesiog sujungia automobilių vairuotojus su norinčiais keliauti trečiaisiais asmenimis.
ETT šį argumentą visiškai atmetė. Teismo sprendime teigiama, kad ši paslauga, kurios esmė yra „išmaniojo telefono programos pagalba suvesti neprofesionalius vairuotojus, naudojančius jų pačių automobilį, su asmenimis, kurie pageidauja keliauti po miestą, už tai susimokant“ turi būti teisiškai klasifikuojama kaip transporto paslaugas teikianti bendrovė.
„Remiantis galiojančia ES teise, šalys-narės turi teisę nustatyti reguliavimo sąlygas, kuriomis tokios paslaugos gali būti teikiamos laikantis bendrųjų sutarties su ES taisyklių“, – teigiama paskelbtame nuosprendyje.
Prieš paskelbiant teismo sprendimą, „Uber“ atstovas teigė: „Bet koks reguliavimas nepakeis situacijos daugelyje ES šalių, kur mes jau dabar veikiama atitinkant transporto teisę“.
Tačiau „Uber“ taip pat pažymėjo, kad milijonams europiečių yra vis dar draudžiama naudotis tokiomis programėlėmis, kaip jų.
„Mes norime bendradarbiauti su miestais ir užtikrinti, kad kiekvienas galės gauti patikimą kelionę vienu mygtuko spaudimu“.