D. Britanijos visuomeninio transliuotojo BBC žurnalistų atliktas tyrimas atskleidė, kad bendrovės reklamai „Facebook“ socialiniame tinkle išleidžia pernelyg dideles sumas pinigų, tačiau nesulaukia norimo efekto dėl didelio skaičiaus sufalsifikuotų „like“ paspaudimų ir „spamerių“ kontroliuojamų netikrų „Facebook“ paskyrų.
Tyrimo metu BBC žurnalistas už 60 JAV dolerių „Facebook“ nusipirko neegzistuojančios bendrovės „VirtualBagel Ltd.“ reklamos. Netrukus paaiškėjo, kad šios išgalvotos įmonės „Facebook“ puslapis, kuriame tebuvo tik nuotrauka ir nepilnas adresas, susilaukė 3 113 „patinka“ atsiliepimų. Paaiškėjo, kad didelė dalis šių paspaudimų „atkeliavo“ iš Egipto, Filipinų ir kitų šalių, o ne JAV, Jungtinės Karalystės, Rusijos ir kelių kitų šalių, į kurių rinką pirkdama reklamą taikėsi „VirtualBagel Ltd.“
Po to eksperimento vykdytojai susiaurino tikslinės reklamos „Facebook“ tinkle parinktis tik iki JAV, Anglijos ir Indijos. Paaiškėjo, kad didžioji dalis „like“ paspaudimų atėjo iš Indijos. JAV ir Anglijos „Facebook“ vartotojų rezultatai buvo nuliniai, sakoma pranešime. Galiausiai paaiškėjo, kad už 60 dolerių „VirtualBagel Ltd.“ gavo tam tikrą „Facebook“ auditoriją Indijoje ir Egipte, o JAV ir D. Britanijoje „VirtualBagel Ltd.“ reklamos rezultatai buvo visiškai apgailėtini.