Net 47 proc. Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų netenkina įvairūs mobiliojo ryšio paslaugų aspektai, atskleidė vasario mėnesį virtualaus mobiliojo ryšio operatoriaus „Eurocom“ užsakymu RAIT atliktas tyrimas.
Didžiausią dalį nepasitenkinimą išreiškusių respondentų erzina prasta ryšio kokybė (20 proc.), įkainiai už pokalbius, žinutes, kitas paslaugas (15 proc.) bei pririšimas ilgalaikėmis sutartimis (12 proc.), teigiama „Eurocom“ pranešime.
Tyrimo dalyviai taip pat nurodo ir tokias nepasitenkinimo priežastis kaip dėmesio lojaliems klientams trūkumas (10 proc. nuo nepatenkintųjų), sąskaitų neaiškumas, painumas (9 proc.), netenkinantis sąskaitų dydis (8 proc.), neefektyvus klausimų ir problemų sprendimas, paskambinus į skambučių centrą (6 proc.), reklaminės trumposios žinutės (5 proc.) ir pan.
Remiantis tyrimo duomenimis, ryšio kokybe daugiausiai nepatenkinti „Tele2” klientai, mažiausiai nepatenkintųjų ryšio kokybė tarp „Bitės“, kurios tinklu naudojasi ir pats „Eurocom“, klientų. Pokalbių, žinučių ir kitų paslaugų įkainiai daugiausia netenkina „Omnitel“ klientų, o pririšimas ilgalaikėmis sutartimis ir sąskaitų neaiškumas, painumas - „Bitės“ klientų.
Dėmesio trūkumą lojaliems klientams dažniau nei kiti nurodo auštąjį išsilavinimą turintys (11,2 proc.) ir didžiausias (daugiau nei 1100 Lt vienam šeimos nariui per mėnesį) gaunantys klientai.
UAB „RAIT“ š.m. vasario 12-23 d. atliktos reprezentatyvios gyventojų apklausos metu „Omnibus“ būdu buvo apklausta 1016 15-74 m. gyventojų, iš jų 939 – mobiliojo ryšio vartotojai, teigiama pranešime.