Aktyvių mikrotinklaraščių portalo „Twitter“ naudotojų iš tikrųjų yra žymiai mažiau, nei bendrovė „Twitter“ nurodo savo ataskaitose, tvirtina rinkos tyrimų bendrovės „PeerReach“ analitikai.
Jų teigimu, „Twitter“ naudojama sava mėnesinės auditorijos skaičiavimų metodika neatspindi realios padėties, skelbia „Slashgear.com“. Analitikai mano, kad aktyviais vartotojais galima laikyti tik tuos, kurie savo paskyrose skelbia pranešimus, o ne tuos, kurie tik prisijungia prie savo paskyros ir skaito naujienas.
„PeerReach“ skaičiavimais apie 40 proc. vartotojų, kurie pagal oficialią „Twitter“ statistiką laikomi aktyviais, per mėnesį nė karto nėra paskelbę nė vienos žinutės.
Bendrovės analitikai sudarė sąrašą valstybių, kurių vartotojai per mėnesį „Twitter“ paskelbia bent po 1 žinutę. Jame pirmauja Saudo Arabija, o JAV tėra tik 8 šio sąrašo vietoje. Pirmajame „realių“ „Twitter“ vartotojų sąrašo penketuke taip pat yra Indonezija, Ispanija, Venesuela ir Argentina.