„Televizija iš tiesų turi didelę jėgą išpopuliarinti, parodyti kitus, tačiau vien to nepakaks, kad pats būtum mylimas, o išgirdę pavadinimą žmonės sakytų, jog tai tikrai jų mėgstamiausias ženklas. Tai ne vienų metų įdirbis, pastangos ir nuoširdus noras būti žmonių televizija.
Šių metų pabaiga TV3 žiniasklaidos grupei atneša vieną gerą naujieną po kitos, todėl tikrai galime didžiuotis nuveiktais darbais, išlaikytomis ir net pagerintomis pozicijomis“, – sako TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.
TV3 populiarumą įrodo ir didžiulis sekėjų kiekis socialiniame tinkle Facebook – televizijos puslapį yra pamėgę daugiau nei 300 tūkst. vartotojų. Mėgstamiausių prekių ženklų penketukas Lietuvoje išlieka toks pats kaip ir 2015 m. Pirmą vietą šiame sąraše užima „Google“, antrą – „Facebook“, trečią – „Maxima“, ketvirtą – „Swedbank“, penktą – „TV3“.