Bendrovės „Ipsos“ atliktas tyrimas parodė, kad televizija kol kas yra labiausiai patikima reklamos platforma. Jo metu buvo apklausta 1000 žmonių nuo 16 iki 54 metų.
Trečdalis apklausos dalyvių teigė, kad jie labiau pasitiki mažai žinomais prekių ženklais, reklamuojamais per TV, nei kad jų reklama laikraščiuose, žurnaluose, radijuje ar kituose žiniasklaidos kanaluose.
Taip pat trečdalis apklausos dalyvių pažymėjo, kad didžiausią dėmesį jie kreipia į tas TV reklamas, kuriose pranešama apie mažinamas produktų ar paslaugų kainas.
82 proc. apklausos dalyvių sutiko, kad didžioji dalis TV reklamų yra užsakyta didesnių, stabilesnių kompanijų.
Tiesa, šis tyrimas buvo atliktas TV kanalo „Channel 4“ užsakymu, todėl ne visi ekspertai yra linkę sutikti su jo išvadomis.