• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors prie „Lidl“ parduotuvių eilių nebematyti, tačiau atvykus į parduotuvę pasitinka tuščios lentynos. Atrodo, kad akcijų rojus ir toliau vilioja pirkėjus. Tačiau šie pastebi, kad praėjus tik valandai po parduotuvės atidarymo, kai kurių prekių jau nebėra.

171

Nors prie „Lidl“ parduotuvių eilių nebematyti, tačiau atvykus į parduotuvę pasitinka tuščios lentynos. Atrodo, kad akcijų rojus ir toliau vilioja pirkėjus. Tačiau šie pastebi, kad praėjus tik valandai po parduotuvės atidarymo, kai kurių prekių jau nebėra.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Į tv3.lt portalą kreipėsi skaitytoja (redakcijai vardas, pavardė žinomi), kuri teigia, kad atvykusi į parduotuvę valandą po atidarymo jau neberado siūlomų trešnių už 1.44 eur/kg.

REKLAMA

„Nuvažiavau į „Lidl“ tik dėl trešnių. Kai nuvykau buvo apie 9 val. ryto. Vaikštau, o jų niekur nematau. Galvojau gal reklama neteisinga buvo, tačiau po to išgirdau kaip kitas klientas piktinosi salės darbuotojui dėl šios prekės. Žmogus irgi atvažiavo tik dėl to ir itin pyko ir barėsi, kad jų negavo“, - pasakoja skaitytoja.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jos, vėliau pati pasišnekėjusi su salės darbuotoju sužinojo, jog žmonėmis tiesiog dėžėmis per pirmąją valandą išneša šią prekę, nes kaina mažesnė nei turguje ar visoje rinkoje.

„Mano tiesiog tokie pamąstymai, kad nėra turbūt labai teisinga vartotojų atžvilgiu. Vakare dar vis mačiau reklamą kad pirmadienį, antradienį, trečiadienį vyksta tam tikros akcijos. Ir vėl minimos tos pačios trešnės. Vartotojai tiesiog atvyksta, bet to, ko reklamuoji, negauni. Turėtų užtikrinti kažkaip tą kiekį arba normuoti“, - svarsto skaitytoja.

Moters teigimu, salės darbuotojas jai patarė atvykti kitą rytą iš pat ryto, kuomet tik atsidaro parduotuvė, kad galėtų įsigyti trešnių.

„Matyt žmonės vis dar laukia tų akcijų ir važiuoja. Jos vis dar yra labai reikalingos žmonėms“, - sakė ji.

Įvestos kvotos ne visiems produktams

„Lidl“ Komunikacijos skyriaus vadovė Agnė Gaižauskienė informuoja, kad akcijiniams produktams įvestos kvotos. Apskaičiuota, kad šeimai užtenka iki penkių pakuočių. Tiesa, šis ribojimas negalioja vaisiams ir daržovėms.

„Prekyboje pirmauja mūsų vaisiai ir daržovės. Natūralu, kad tie akcijiniai produktai baigiasi pirmiausia, nes jie yra riboto kiekio. Taip atsitiko ir su trešnėmis. Žmonės perka greitai ir dideliais kiekiais“, - sako A. Gaižauskienė.

Ji informuoja, kad perkamiausi produktai „Lidle“ - vaisiai (bananai, arbūzai, persikai ir pan.), daržovės (pomidorai, agurkai, šviežios bulvės, kopūstai ir pan.), pieno produktai (varškės sūreliai ir ledai ir pan), kepyklėlės gaminiai (kruasanai, kaizerio bandelės, spurgos, keksiukai), gaivieji gėrimai ir alus, bei mėsos produktai (vištiena ir kiaulienos-jautienos smulkinta mėsa/ faršas).

Marketingo specialistė: akcija galėjo pasinaudoti prekybininkai

Marketingo Valdymo Agentūros marketingo specialistė Vaiva Mickuvienė komentuoja, kad reklama tikrai nėra klaidinanti. Mat nors ir smulkiomis raidėmis, tačiau yra nurodyta, jog prekių su akcija kiekis – ribotas.

„Tai nebūtinai tai turi būti pasakoma balsu, užtenka prierašo, kuris dažnu atveju būna parašytas smulkiu šriftu ir vartotojai tiesioj jo nepastebi. Akcijos metu sunku numatyti kokiam vartotojų kiekiui prekių užteks, tačiau prekybininkai jas organizuodami turėtų pasirūpinti pakankamu jų kiekiu. Jei pirmą kartą vykdant tokią akciją pritrūksta prekių, tai traktuojama kaip aplaidumas“, - vertina marketingo specialistė.

Pasak jos, dažniausiai akcijos skirtos pritraukti daugiau vartotojų, kad jie pirktų ne tik akcijomis pažymėtų prekių, bet ir kitų prekių, todėl nemano, kad tai buvo kažkokia specialiai kurta strategija sukurti „greitai išgraibstomų prekių vaizdą“.

„Tokia strategija apskritai neturi prasmės. Trešnių galėjo pritrūkti ir dėl to, kad šiuo metu trešnių kaina Lietuvos rinkoje svyruoja nuo 2,5 iki 4 eurų, todėl tikėtina, kad gera kaina pasinaudojo ir prekybininkai, kurie prekiauja trešnėmis turguje ir jų pirko dideliais kiekiais, o vaisių ir daržovių kiekiui „Lidl“ apribojimų netaiko“, - pastebi V. Mickuvienė.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų