Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ar norint išvažiuoti į bekelę, iš tikrųjų reikia turėti pajėgų visureigį? Daugelis automanų į šį klausimą greičiausiai atsakytų teigiamai, tačiau šis „Subaru Legacy“ vairuotojas visam pasauliui įrodys, jog norint pasivažinėti „Jeep Wrangler“ ar „Toyota Land Cruiser“ skirtomis vietomis nereikia turėti pačio kiečiausio visureigio pasaulyje.
Jungtinėse Valstijose gyvenantis „Subaru Legacy“ vairuotojas nusprendė savo japonišką automobilį išbandyti „Hell's Revenge“ vardu pavadintą trasą, kuri patenka į pačių sudėtingiausių visureigiams skirtų trasų sąrašą.
Pasak automobilio savininko, automobiliui buvo atliktos tik kelios modifikacijos : sumontuotos spyruoklės nuo „Subaru Outback“, naujos tarpinės ratų išnešimui, kurių dėka pavyko praplatinti ratų tarpvėžę, Be to, standartines padangas pakeitė šiek tiek rimtesnė guma. Viskas.
Su šiomis kukliomis modifikacijomis „Subaru Legacy“ su 3,6 litro darbinio tūrio motoru su didžiuliu malonumu sugeba įveikti tikrai ne patį lengviausią bekelės ruožą.
Ar norint išvažiuoti į bekelę, iš tikrųjų reikia turėti pajėgų visureigį? Daugelis automanų į šį klausimą greičiausiai atsakytų teigiamai, tačiau šis „Subaru Legacy“ vairuotojas visam pasauliui įrodys, jog norint pasivažinėti „Jeep Wrangler“ ar „Toyota Land Cruiser“ skirtomis vietomis nereikia turėti pačio kiečiausio visureigio pasaulyje.
Jungtinėse Valstijose gyvenantis „Subaru Legacy“ vairuotojas nusprendė savo japonišką automobilį išbandyti „Hell's Revenge“ vardu pavadintą trasą, kuri patenka į pačių sudėtingiausių visureigiams skirtų trasų sąrašą.
Pasak automobilio savininko, automobiliui buvo atliktos tik kelios modifikacijos : sumontuotos spyruoklės nuo „Subaru Outback“, naujos tarpinės ratų išnešimui, kurių dėka pavyko praplatinti ratų tarpvėžę, Be to, standartines padangas pakeitė šiek tiek rimtesnė guma. Viskas.
Su šiomis kukliomis modifikacijomis „Subaru Legacy“ su 3,6 litro darbinio tūrio motoru su didžiuliu malonumu sugeba įveikti tikrai ne patį lengviausią bekelės ruožą.