Tad kuo jis skirsis nuo standartinės, 1 litro darbinio tūrio turinčios „Puma“? Tiesą sakant – daug kuo.
Patys pastebimiausi pokyčiai, be abejonės, bus matomi išvaizdoje. Pažvelkite į truputėlį praplatintus sparnus, didesnio skersmens ratlankius, tuos plačius žabtus priekyje, kurie sieks įtraukti kuo daugiau oro. O už šių gardžių aksesuarų slypės (pasistenkite susitvardyti) 1,5 litro, trijų cilindrų benzininis variklis. Taip, tai bus tas pats 200 arklio galių išvystantis varikliukas, kuris „Fiesta ST“ iki 100 km/val. sugeba išjudinti per maždaug 6,5 sekundės.
Kaip ir „Fiesta ST“ ar „Focus ST“, taip ir „Puma ST“ išlaikys priekinių varančiųjų ratų konfigūraciją. Vis dėlto, galingesnį variklį „Ford“ inžinieriai sieks suvaldyti automaniškais metodais: standesne pakaba ir iš naujo sukalibruota elektronine stabilumo sistema.
Naują „Puma“ modelio versiją „Ford“ pristatys netolimoje ateityje. Numatoma kaina? Maždaug 30 000 eurų.