Keliauti galima įvairiai - kartą metuose išsiruošti į turistinę kelionę, kurią nuo pradžios iki pabaigos surengia turistinė agentūra. Galima išsirinkti miestą ar šalį ir ją aplankyti savarankiškai. Galima susikrauti kuprinę ir tiesiog iškeliauti. Galiausiai, galima keliauti keistai, siekiant patirti, įrodyti, išbandyti, nugalėti ar, tiesiog, pašėlti. Žemiau - kelios itin „trenktos“ kelionių idėjos.
2009-ųjų balandį Boazas Frankelis išsiruošė į „Un-Road“ kelionę. Vaikinas yra pasiryžęs apkeliauti JAV naudodamasis visomis transporto priemonėmis išskyrus... mašiną. Tuzinus valstijų jis kirs kajakais, dviračiais, šunų traukiamomis rogėmis, skuteriu, oro balionu, jodamas arkliu, skrisdamas sklandytuvu, plaukdamas žvejybiniu laivu, važiuodamas kombainu... žodžiu - naudodamasis viskuo, ką pavyks rasti kelyje.
Paulas Smithas 2009-ųjų kovo 1-ąją išsiruošė į kelionę aplink pasaulį per 30 dienų. Jo tikslas buvo nukeliauti kuo toliau, naudojantis „Twitter.com“ socialiniu tinklu. Žmonės, sekantys keliautojo maršrutą, galėjo žinute pasiūlyti nakvynę, pavežėti ar tiesiog palinkėti sėkmės.Paskutinėje savo žinutėje, P. Smithas rašė: „Twitchhiker“ projektas parodė, jog gerumas yra universalus, o visuma yra daug daugiau nei jos dalių suma; Socialinė media gal ir prasideda tinkle, tačiau susijungia su realiu pasauliu tada ir ten, kur tu leidi tam įvykti“.
2009-aisiais prasideda dar viena ilga kelionė, skambiu pavadinimu – Grahamas Hughesas leidžiasi į Odisėjo ekspediciją. Keliautojas ruošiasi sumušti pasaulio rekordą, per metus įžengdamas į kiekvieną pasaulio valstybę. Savo bloge jis aprašo patiriamus nuotykius, talpina video vaizdelius bei nuotraukas.
Scottas MacDonaldas ir Mattas Fiddleris, žinomi kaip Scottis ir Fiddis, 2006-ųjų spalį lapkritį leidosi į kelionę po JAV. Jų tikslas buvo per 50dienų autostopu apkeliauti 50 šalies valstijų. Iš čia ir kilo projekto pavadinimas „Hitch50.com“. Vaikinams savo tikslą įgyvendinti pavyko, o to įrodymui porelė susuko neįtikėtinai smagių vaizdo klipų.
Artėjant abitūros egzaminams, daugeliui jaunuoliu vis aktualesniu tampa klausimas, ką veikti su savo gyvenimu. Baigęs koledžą Seanas Aikenas to nežinojo. Taigi, ieškodamas atsakymo, 2007 jis leidosi į itin originalią kelionę, kurios tikslas buvo kas savaitę išbandyti naują darbą. Paieškos tęsėsi visus metus, o rezultatai – „One Week Job“ ( „Vienos savaitės darbo“) tinklalapyje.