Ir dabar pasiruoškite geriausiam. Šis, greičio rekordus gerinantis automobilis gali absoliučiai laisvai važinėti bendro naudojimo keliais. Žinoma, tik su sąlyga, jeigu jis turi ne traukos lenktynėms, o gatviniams automobiliams skirtas padangas.
Vis dėlto, lipnios padangos nėra vienintelis ingredientas, kuris padėjo užfiksuoti tokį įspūdingą rezultatą. Variklio skyriuje slypi ne viena, bet dvi turbinos, gerokai našesnė aušinimo sistema, naujas galinis diferencialas bei transmisija, kuri sugeba atlaikyti daugiau nei 2000 arklio galių išvystančio variklio pajėgumą.
REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
Atidžiai pasižiūrėkite į šį automobilį ir dabar pasiruoškite suvirškinti faktą, kurį netrukus išgirsite.
Priešais jus – „Audi R8“, kuris sugebėjo pralaužti septynių sekundžių barjerą. Šis vokiškas superautomobilis su 10 cilindrų varikliu, ketvirčio mylios distanciją įveikė per 7,6 sekundės ir finišo liniją kirto skriedamas 315 km/val. greičiu.
Atidžiai pasižiūrėkite į šį automobilį ir dabar pasiruoškite suvirškinti faktą, kurį netrukus išgirsite.
Priešais jus – „Audi R8“, kuris sugebėjo pralaužti septynių sekundžių barjerą. Šis vokiškas superautomobilis su 10 cilindrų varikliu, ketvirčio mylios distanciją įveikė per 7,6 sekundės ir finišo liniją kirto skriedamas 315 km/val. greičiu.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
TOLIAU SKAITYKITE
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą