Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Pone Brazy, taksistai Vilniuje jau seniai bankrote. Esi akcininkas UAB ,,Martono taksi,, todel negali objektyviai vertinti padeties...Taksi imoniu savininkus jau seniai laikas traukti baudziamojon atsakomynen. Visus. Turiu pakankamai irodymu. Seniai laikas ivesti kasos aparatus ir moketi imonems pagal parodymus. Arba dali is surinktu pinigu, o dali vairuotojas turetu pasilikti sau. Imones vairuotojams visai nieko nemoka, minimaliai moka ir mokescius valstybei. Kokia betvarke. Kiek dar gali tai testis.
sveiki, gyvenu beveik 9 metai Olandijoj, bet apie cekius isgirdau pirma karta!!! taksi pasalugomis kartais naudojiuos, bet cekio dar nieks nepasiule per tiek laiko
Musu lietuviu vienadieniai verslininkai dirba viska atvirksciai. Jie nesitenkino pastoviu ir tolygiu firmos pletimusi, jiems masina turejo duoti 30-50 proc. pelno minimum. Kitaip sakant ne ilgiau kaip per du metus jie norejo ,kad nauja masina visiskai atsipirktu ir toliau nestu vien pelna. Todel buvo keiciamos ekspedicijos viena po kitos (kuri tik moka nors truputeli daugiau tai dienai) , daug kur uzsirekomendavo kaip nelabai patikimi vezejai is rytu saliu ir todel teko rankioti visokius atsitiktinius uzsakymus is internetiniu portalu. Vakarieciai jau atsisako toki krovini vezti,nes mato ,kad neuztenka laiko...tuomet ji stveria musiskiai. Musiskiu pozicija paprasta: cia truputi pajuodinsim ,ten pramonineje zonoje pavazinesime uzsideje magnetus ,jei niekas nepagaus ,tai gal ir suspesime ivykdyti uzsakyma. Jei kas-puse baudos nurasysime ant vairuotojo:-))) O paskui jau tik ziuri uz ka mazesnes baudos ir mazesne tikimybe papulti kontrolei. Galima sutrumpinti savaitini atstoju,gal kai tikrins nepasiziures pora savaiciu atgal, gal dar ka nors ir pan.
Bet pati esme yra tame,kad 'juodas' vaziavimas atsiranda tik del vadybininku ir sefu nesigaudymo ,nekompetencijos ir nemokejimo skaiciuoti. Galu gale jiems ir sunku orientuotis,nes jie patys nera buve daznai uzsienyje,todel is ju galima isgirsti tokiu perliuku: padaryk atstoju prie issikrovimo Londono centre (kur nera kur stoveti) , ivaziuok i koki Hamburga ar Paryziu,nes tu juk turi dar 30 minuciu laiko ( jie neisivaizduoja miestu dydzio ir transporto kamsciu), padaryk savaitini atstoju anglijos nacionalinio kelio nemokamose 'kisenese' ( kur nera nei wc, nei duso), padaryk savaitini kokioj pramoninej zonoj,kur velgi tos pacios problemos (nera wc ,duso,vandens) ir panasiu perliuku. Visos bedos ir problemos transporte didziaja dalimi susidaro tik del vadybininku neismanymo. Del vairuotoju kaltes (gerimo ir pan.) manyciau,kad ne daugiau kaip 10 proc. nesusipratimu is viso skaiciaus butu kiska tonka
na tegul tik pabando man nepatikti kaina taxi,iskart reikalausiu cekio.uzteks sukt dvigubai uz kelia,ir taip tinginiai nieko nedaro kaip tik sikna padeja vazineja ir bapkes renka,vsio,reikalausim cekio:)
Neskundziau ir neskusiu. Juolab as puikia suprantu varuotoja, kuris dirbapo 12 val uz skatikus ir jei viena -kita lita sau pasiliks nuo to NIEKAS neukentes. Viena valdininko afera a-la VEKS ar VAldovu Rumai ar dar koks iskrypimas is valstybes istraukia tiek, kiek visi LT vairuotojai nesurenka per penkmeti.
Muitinės kriminalinės tarnybos pareigūnai kartu su mokesčių inspekcijos pareigūnais įmonėje Autoimpulsas priklausančiai tai pačiai grupei valdančiai UAB "Girteka" aptiko nelegaliai laikomą dyzeliną.
vėl formuojama nuomonė, kad viską turi atlikti paprastas pilietis, o ypač skūsti. Tai ką veikia tuo reikalu užsiimančios institucijos? Tai gal atleisti visą kontrolės tarnybą, jei pats klientas turi viskuo rūpintis????? Sutaupysim Kubiliui valdiškų institucijų išleidžimus pinigus :D
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų