Devintas dešimtmetis keturių žiedų kompanijai buvo nuostabus. Nors keletas įspūdingų automobilių sugebėjo padidinti gerbėjų ratą, tačiau to neužteko „Audi“ valdybos nariams, kurie troško priblokšti pasaulį su dar vienu įspūdingu kūriniu. Galvodami apie būsimą projektą, keletas „Audi Quattro“ inžinierių susipažino su Walteriu Treseriu, kuris specializavo tik „Audi“ automobilių tobulinimu. Susėdę prie bendro stalo, valdybos nariai, inžinieriai ir Walteris Treseris pradėjo diskutuoti apie naują „Quattro“ modifikaciją. Valdybos nariai ir inžinieriai pradėję kalbėti apie ekstravagantiškiau atrodančią „Audi Quattro“ kabrioleto modifikaciją, Walteris Treseris jiems pasiūlė sukurti „Quattro Roadster“. Automobilis su metaliniu sulankstomu stogu, kuris šiais laikais neatsiejamas nuo modernaus kabrioleto. Tokia idėja patiko ne tik inžinieriams, bet ir „Audi“ valdybos nariams, kurie sutiko finansuoti šio modelio kūrimą.
Į pagalbą pasiėmęs keletą gabių „Audi“ specialistų, Walteris Treseris prie „Quattro Roadster“ kūrimo užtruko maždaug vienerius metus. Daugiausiai laiko atėmė automatiškai sulankstomas metalinis stogas, kuris mygtuko paspaudimu nusileisdavo arba pakildavo per maždaug 20 sekundžių.
Kadangi tai buvo „Audi“ gamyklos finansuojamas projektas, visi pagaminami automobiliai turėjo atitikti aukštus gamintojo standartus. Visi komponentai turi veikti nepriekaištingai. Po griežtos patikros, visi pagaminti automobiliai keliaudavo į oficialių atstovų salonus, kuriuose atlikdavo demonstracinio automobilio vaidmenį.
Iš viso Walteris Treseris pagamino maždaug 40 kabrioleto vienetų, kurių daugiausiai buvo parduota Europoje. Vienas iš keturiasdešimties vienetų iškeliavo į Australiją, kurioje gyvena vienas didžiausių „Audi“ markės gerbėjų ir kolekcionierių.