• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiais laikais jau nieko nestebina, kai vienas ar kitas automobilių gamintojas nusprendžia išlipti iš pakankamai ankštų rėmų ir pradeda laužyti tam tikrus stereotipus. Atrodo, kad kiekvienas automobilių gamintojas šiais laikais nori užpildyti nišą nišoje. Puikus pavyzdys yra „Porsche“! Įsivaizduokite žmonių reakciją, jeigu prieš maždaug dvidešimt metų pro šios kompanijos duris būtų išriedėjęs visureigis su dyzeliniu varikliu! Šis veiksmas būtų prilygęs katastrofai.
Jeigu sugrįžtume į devintą dešimtmetį, pamatytume, jog kitaip mąstančių žmonių buvo mažai. Buvo tam tikri standartai ir stereotipai, kurių turėjo laikytis kiekvienas gamintojas. Tačiau kiekvienas automobilių gamintojas turėjęs slaptų svajonių, nuolatos kreipdavosi į įvairias automobilių tobulinimo įmones, kurios padėdavo įgyvendinti keistas, netradicines ir kartais kvailas svajones. Panaši istorija slypi ir už šio „Audi Quattro“ kabrioleto.

Šiais laikais jau nieko nestebina, kai vienas ar kitas automobilių gamintojas nusprendžia išlipti iš pakankamai ankštų rėmų ir pradeda laužyti tam tikrus stereotipus. Atrodo, kad kiekvienas automobilių gamintojas šiais laikais nori užpildyti nišą nišoje. Puikus pavyzdys yra „Porsche“! Įsivaizduokite žmonių reakciją, jeigu prieš maždaug dvidešimt metų pro šios kompanijos duris būtų išriedėjęs visureigis su dyzeliniu varikliu! Šis veiksmas būtų prilygęs katastrofai.
Jeigu sugrįžtume į devintą dešimtmetį, pamatytume, jog kitaip mąstančių žmonių buvo mažai. Buvo tam tikri standartai ir stereotipai, kurių turėjo laikytis kiekvienas gamintojas. Tačiau kiekvienas automobilių gamintojas turėjęs slaptų svajonių, nuolatos kreipdavosi į įvairias automobilių tobulinimo įmones, kurios padėdavo įgyvendinti keistas, netradicines ir kartais kvailas svajones. Panaši istorija slypi ir už šio „Audi Quattro“ kabrioleto.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

treser_audi_quattro_roadster_2


Devintas dešimtmetis keturių žiedų kompanijai buvo nuostabus. Nors keletas įspūdingų automobilių sugebėjo padidinti gerbėjų ratą, tačiau to neužteko „Audi“ valdybos nariams, kurie troško priblokšti pasaulį su dar vienu įspūdingu kūriniu. Galvodami apie būsimą projektą, keletas „Audi Quattro“ inžinierių susipažino su Walteriu Treseriu, kuris specializavo tik „Audi“ automobilių tobulinimu. Susėdę prie bendro stalo, valdybos nariai, inžinieriai ir Walteris Treseris pradėjo diskutuoti apie naują „Quattro“ modifikaciją. Valdybos nariai ir inžinieriai pradėję kalbėti apie ekstravagantiškiau atrodančią „Audi Quattro“ kabrioleto modifikaciją, Walteris Treseris jiems pasiūlė sukurti „Quattro Roadster“. Automobilis su metaliniu sulankstomu stogu, kuris šiais laikais neatsiejamas nuo modernaus kabrioleto. Tokia idėja patiko ne tik inžinieriams, bet ir „Audi“ valdybos nariams, kurie sutiko finansuoti šio modelio kūrimą.

REKLAMA

treser_audi_quattro_roadster_3


Į pagalbą pasiėmęs keletą gabių „Audi“ specialistų, Walteris Treseris prie „Quattro Roadster“ kūrimo užtruko maždaug vienerius metus. Daugiausiai laiko atėmė automatiškai sulankstomas metalinis stogas, kuris mygtuko paspaudimu nusileisdavo arba pakildavo per maždaug 20 sekundžių.
Kadangi tai buvo „Audi“ gamyklos finansuojamas projektas, visi pagaminami automobiliai turėjo atitikti aukštus gamintojo standartus. Visi komponentai turi veikti nepriekaištingai. Po griežtos patikros, visi pagaminti automobiliai keliaudavo į oficialių atstovų salonus, kuriuose atlikdavo demonstracinio automobilio vaidmenį.
Iš viso Walteris Treseris pagamino maždaug 40 kabrioleto vienetų, kurių daugiausiai buvo parduota Europoje. Vienas iš keturiasdešimties vienetų iškeliavo į Australiją, kurioje gyvena vienas didžiausių „Audi“ markės gerbėjų ir kolekcionierių.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų