Po serijos problemų, susijusių daugiausia su stringančiais aksceleratoriaus pedalais, „Toyota" prezidentas Akio Toyoda 2010 m. sukūrė specialią patarėjų komisiją situacijai analizuoti. Po metų darbo ši komisija paskelbė ataskaitą.
Ataskaitoje sakoma, kad tarp probleminės situacijos priežasčių buvo per daug centralizuota struktūra, skeptiškas požiūris į kritiką iš išorės, taip pat atsakingos už saugumą struktūros nebuvimas.
„Kompanija per daug linko į globalinę centralizaciją ir turėtų labiau perkelti balansą didesnės kontrolės ir sprendimų galimybės vietose link“ - sako patarėjai. “Trūkumai užlaikė informacijos paskirstymą ir uždelsė atsaką į kokybės ir saugumo problemas".
Kaip sako vienas komentatorių, „ataskaita rodo, kad „Toyota" korporatyvinė kultūra, puikiai veikianti stabiliu metu, tapo ypatingai pažeidžiama krizės laikais“.