Tik vakar rašėme apie gamintojų išviešintą informaciją apie klasikinės komponuotės „Toyota GT86“ debiutą, o šiandien jau galime pasidalinti su jumis ir pirma oficialia filmuota medžiaga.
„Toyota“ neiškentė ir nesulaukė Tokijo automobilių parodos atidarymo – neapsikentę japonai pagaliau pristatė savo klasikinės komponuotės sportišką automobilį. Europoje ši mašina bus vadinama „Toyota GT86“, o Japonijoje – tiesiog „Toyota 86“. Su šiuo automobiliu japonai vėl sugrįžo į sportiškų automobilių sektorių, kur kadaise puikiai jautėsi „Toyota Celica“ ar jau klasika tapusi „Toyota Corolla AE86“.
Automobilio ratus suka 2 litrų darbo tūrio „Subaru“ meistrų sukurtas opozicinis keturių cilindrų motoras, kurio galia siekia 200 a.g. Jo sukimo momentas perduodamas galinės ašies ratams per 6 pavarų mechaninę dėžę. Tiesa, yra galimybė užsisakyti ir „automatą“.