Dauguma kompanijų kasmet išleidžia milijardus dolerių, kad padarytų savo produktą populiarų ir paklausų, tačiau, deja, ne visoms įmonėms tai sėkmingai pavyksta. Tuo tarpu, kitos kompanijos turi savo lojalius klientus, kurie kaskart sugrįžta ir perka tik jų prekiniu ženklu pažymėtą produkciją.
Stiprus prekinis ženklas ne tik padeda įmonei gauti didesnes pajamas ir pelną, bet ir įgyti didesnį konkurencinį pranašumą prieš kitas įmones. „Business Insider“ pateikia populiariausius bei paklausiausius prekinius ženklus:
20. Twitter
Twitter tinklalapis (nuotr. Balsas.lt)
Pastaraisiais metais vis labiau populiarėjantys socialiniai tinklalapiai, tokie kaip „Twitter“, taip pat debiutuoja kaip prekiniai ženklai. Nepaisant to, kad egzistuoja daugybė tokio pobūdžio svetainių, nieko panašaus į „Twitter“ nerastumėte.
19. LG telefonai
LG (nuotr. Organizatorių)
LG išmanieji telefonai taip pat patenka į minėtąjį dvidešimtuką. Tuo tarpu kitų išmaniųjų telefonų gamintojai ar, pavyzdžiui, raiškiosios televizijos (HDTV) kūrėjai liko užnugaryje.
18. L'Oreal plaukų dažai
„L'oreal“ (Business Insider nuotr.,flickr.)
Žmonės, kurie nors kartą išbandė „L'oreal“ plaukų dažus, tapo lojaliais šių produktų vartotojais. „L'oreal“ yra antra pagal dydį kosmetikos linija.
17. Ketel One
Ketel One (Business Insider nuotr., flickr.)
„Ketel One“ alkoholiniai gėrimai užimą konkurencingas vietas alkoholio gamintojų pramonėje. Nors degtinės pramonė apima milžinišką kiekį prekinių ženklų, regis, kad „Ketel One“ lenkia net „Smirnoff“ ir „Absolut“.
16. Google
„Google“ (nuotr. SCANPIX)
„Google“ yra pagrindinė internetinės paieškos sistema, pralenkianti tokius prekinius ženklus kaip „Bing“ ir „Yahoo“.
15. Grey Goose
Grey Grosse (Business Insider nuotr,flickr.)
Aukščiausios kokybės „Bacardi“ gamintojo degtinė 2011 metais vėl sublizgėjo, žinoma, ne tokiu mastu kaip praėjusiais metais. Tiek „Grey Goose“, tiek „Ketel One“ ištikimų vartotojų ratas jau 1990 metais aplenkė Amerikoje pirmaujančią aukščiausios kokybės degtinės pramonę.
14. Maybelline
„Maybelline“ kosmetika. Organizatorių nuotr.
„Maybelline“ kadaise buvo „L'oreal“ kosmetikos linijos dukterinė įmonė. Tačiau per pastarąjį šimtmetį subūrusi savo lojalių ir pastovių klientų ratą, „Maybelline“ atsiskyrė ir pademonstravo savo stipraus prekinio ženklo galią.
13. Walmart
Walmart (nuotr. SCANPIX)
Didžiausias pasaulio prekybos centrų tinklas vėl aplenkė „Kmart“ ir „Target“. Nors ir neturėdamas lojalumo programos pirkėjams, „Walmart“ tęsi savo „mažos kainos kiekvieną dieną“ pažadą, kas verčia žmones grįžti į parduotuvę vėl ir vėl.
12 Dunkin' Donuts (kava)
Dunkin' Donuts (Business Insider nuotr., flickr.)
„Dunkins's“ kava turi daugiau lojalių klientų nei „Starbuck's“, kurį jau aplenkė net „McDonald's“ kava.
11. Crest balinamosios juostelės
Whitestrips „Crest“ (Business Insider nuotr., flickr.)
„Crest“ balinamosios juostelės laimi dantų balinimo kategorijoje bei pralenkia „Five Minute Speed Whitening System“ ir „Rembrandt Whitening“ prekinius ženklus.
10. Mary Kay
Mary Kay (Business Insider nuotr., flickr.)
„Mary Kay“ - dar viena lyderiaujanti kosmetikos linija. Nors kompanija yra pakankamai privati, odos priežiūros priemones ir kosmetikos produktus ji jau gamina nuo 1960 metų.
9. Patron
Patron (Business Insider nuotr. flickr.)
Auksčiausios rūšies tekila „Patron“ jau lenkia kitus tekilos prekinius ženklus, tokius kaip „Don Julio“, „Sauza“ ir „Jose Cuervo“.
8. Kindle
Amazon Kidle (nuotr. SCANPIX)
Dar viena prekinių ženklų kategorija – elektroniniai skaitytuvai. Amazon's „Kindle“ lenkia milžinę „Barnes & Noble's Nook“ kompaniją.
7. Hyundai
Hyundai (nuotr. SCANPIX)
„Hyundai“ - vienintelis automobilinis prekinis ženklas, patenkantis į TOP dvidešimtuką. Ši kompanija kasmet skaičiuoja įspūdingą apyvartą.
6. Zappos
Tony Hsieh (Business insider nuotr. flickr.)
Tony Hsieh - internetinės drabužių ir avalynės parduotuvės „Zappos.com“ įkūrėjas. Nors „Amazon“ 2009 metais nupirko partneriui priklausančias akcijas, „Zappos“ buvo suteiktos nepriklausomybės teisės ir paliktos prekinio ženklo teisės.
5. Apple (kompiuteris)
Apple (nuotr. Gamintojo)
„Apple“ prekinis ženklas, remiantis šių metų reitingais, tvirtai laikosi penktoje vietoje ir kol kas neketina trauktis. Jo ištikimieji klientai to neleistų.
4. Samsung (telefonas)
„Samsung Galaxy Note“ (nuotr. Organizatorių)
„Samsung“ technologijų gamintoja, siūlydama aukštos kokybės mobiliuosius ir išmaniuosius telefonus, sparčiai kopia į viršų ir yra viena iš technologijų gamintojų lyderių.
3. Facebook
„Facebook„ vykdomasis direktorius Markas Zuckerbergas.„Scanpix“ nuotr.
Mark Zuckerberg socialinis tinklalapis „Facebook“ šiais metais jau turi 750mln. aktyvių vartotojų. Nukonkuravęs internetinę svetainę „MySpace“, „Facebook“ patenka į stipriausių prekinių ženklų trejetuką.
2. Apple (išmanusis telefonas)
„Apple“ (nuotr. SCANPIX)
Nors „Apple“ išmanieji telefonai ir pasitraukė iš pirmosios vietos, kartu su „Apple“ kompiuteriais kompanija okupuoja dvi penketuko vietas.
1. Amazon
„Amazon.com“ (nuotr. SCANPIX)
„Amazon“ jau nuo seno turi savo lojalių klientų ratą, o siūlydama jiems mažesnes pristatymo kainas, priverčia juos grįžti vėl ir vėl. „Amazon“ lojalumo programa „Amazon Prime“ kasmet išauga po 20proc. ir šiuo metu gali pasigirti turėdama 5mln. registruotų vartotojų.