Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobiliai su universalo kėbulu, dažniausiai nesulaukia tiek dėmesio, kaip sedanai ar kupė. Nuvertinama ne tik šių automobilių išvaizda, bet ir galios potencialas.
Štai Džo garaže stovintis „Subaru Impreza WRX“ universalas yra puikus stereotipų laužytojas
Džo šį automobilį nusipirko visiškai naują 2005 metais. Pradžioje, tai buvo kasdienis automobilis, kuris vežiodavo net tik jį, bet ir jo šunį. Tuo metu jokių minčių apie modifikacijas ar žeminimą tikrai nebuvo, tačiau viskas pasikeitė jo žmonos dėka. Netikėtai, jo žmona nusprendė padovanoti naujų „Gram Light 57“ ratlankių komplektą. Uždėjus ratus mašina atrodė siaubingai, kadangi tarpas tarp padangos ir arkos buvo milžiniškas. Neliko nieko kito, kaip tik sužeminti automobilį, tam puikiai tiko „Tein“ žeminančios spyruoklės ( kurios dabar pakeistos į koiloverius). Šios modifikacijos atvėrė vyrui netik akis, bet ir piniginę.
Šio modelio „Impreza WRX“ sedanas yra pamėgtas daugelio entuziastų. Tačiau, kodėl automobilių entuziastai turėtų nusisukti nuo praktiško universalo, kuris turi tuos pačius komponentus, kaip ir sedanas?
Jo automobilis kupinas agresijos, tai išryškina nuo sedano pritaikyti sparnai, ortakiai ir oro srauto skirstytuvai.
Gale savo vietą atrado du spoileriai ir difuzorius. Tikrai ne kasdien pamatysi tokį aerodinamišką universalą.
Akį traukia „Matador Red Mica“ spalva, kuri puikiai išryškina kėbulo linijas. Džo kartu su žmona šią spalvą pastebėjo ant vieno „Lexus GS“ per netradicinių automobilių suvažiavimą ir kartu nusprendė, kad tai tinkama spalva „WRX‘ui“.
Automobilis šiuo metu turi standartinį „EJ205“ variklį, kuris išvysto 290 arklio galių ir 280 nM sukimo momentą. Vis dėlto po variklio dangčiu atsidurs naujas, galingesnis variklis.
Už šių subtiliai nudažytų „Volk Racing TE37SL“ ratų slepiasi„Brembo“ stabdžių sistema.
Dirbdamas prie automobilio, Džo turėjo tik vieną tikslą, paversti savo automobilį kaklus laužančiu gražuoliu. Kuris ne tik išsiskirtų iš minios, bet ir priverstų kiekvieną atsisukti. Akivaizdu, kad tikslas pasiektas, nes automobilis verčia žmones atsisukti net du kartus, kad pasižiūrėtų koks dailus gali būti raudonas universalas.
*šaltinis - „CarsXHype"
Automobiliai su universalo kėbulu, dažniausiai nesulaukia tiek dėmesio, kaip sedanai ar kupė. Nuvertinama ne tik šių automobilių išvaizda, bet ir galios potencialas.
Štai Džo garaže stovintis „Subaru Impreza WRX“ universalas yra puikus stereotipų laužytojas
Džo šį automobilį nusipirko visiškai naują 2005 metais. Pradžioje, tai buvo kasdienis automobilis, kuris vežiodavo net tik jį, bet ir jo šunį. Tuo metu jokių minčių apie modifikacijas ar žeminimą tikrai nebuvo, tačiau viskas pasikeitė jo žmonos dėka. Netikėtai, jo žmona nusprendė padovanoti naujų „Gram Light 57“ ratlankių komplektą. Uždėjus ratus mašina atrodė siaubingai, kadangi tarpas tarp padangos ir arkos buvo milžiniškas. Neliko nieko kito, kaip tik sužeminti automobilį, tam puikiai tiko „Tein“ žeminančios spyruoklės ( kurios dabar pakeistos į koiloverius). Šios modifikacijos atvėrė vyrui netik akis, bet ir piniginę.
Šio modelio „Impreza WRX“ sedanas yra pamėgtas daugelio entuziastų. Tačiau, kodėl automobilių entuziastai turėtų nusisukti nuo praktiško universalo, kuris turi tuos pačius komponentus, kaip ir sedanas?
Jo automobilis kupinas agresijos, tai išryškina nuo sedano pritaikyti sparnai, ortakiai ir oro srauto skirstytuvai.
Gale savo vietą atrado du spoileriai ir difuzorius. Tikrai ne kasdien pamatysi tokį aerodinamišką universalą.
Akį traukia „Matador Red Mica“ spalva, kuri puikiai išryškina kėbulo linijas. Džo kartu su žmona šią spalvą pastebėjo ant vieno „Lexus GS“ per netradicinių automobilių suvažiavimą ir kartu nusprendė, kad tai tinkama spalva „WRX‘ui“.
Automobilis šiuo metu turi standartinį „EJ205“ variklį, kuris išvysto 290 arklio galių ir 280 nM sukimo momentą. Vis dėlto po variklio dangčiu atsidurs naujas, galingesnis variklis.
Už šių subtiliai nudažytų „Volk Racing TE37SL“ ratų slepiasi„Brembo“ stabdžių sistema.
Dirbdamas prie automobilio, Džo turėjo tik vieną tikslą, paversti savo automobilį kaklus laužančiu gražuoliu. Kuris ne tik išsiskirtų iš minios, bet ir priverstų kiekvieną atsisukti. Akivaizdu, kad tikslas pasiektas, nes automobilis verčia žmones atsisukti net du kartus, kad pasižiūrėtų koks dailus gali būti raudonas universalas.
*šaltinis - „CarsXHype"