Rinkos tyrimų agentūros „TNS Gallup“ duomenimis, 2009 metų vasarą labiausiai skaitomų dienraščių penketuko lyderiais lieka „Vakaro žinios“, „Lietuvos rytas“ ir „Respublika“.
Ketvirtąją ir penktąją pozicijas užima regioniniai dienraščiai „Kauno diena“ ir „Šiaulių kraštas“.
Labiausiai tarp 15-74 metų amžiaus gyventojų skaitomų savaitraščių (leidžiamų nuo vieno iki trijų kartų per savaitę) penketuke, kaip ir ankstesniais tyrimų periodais, dominuoja TV gidai ir gyvenimo būdo leidiniai. Savaitraščių gretas papildė nemokamas laikraštis „15 minučių“ (dėl retesnio periodiškumo – 3 kartus/sav. – Nacionaliniame skaitytojų tyrime šią vasarą buvo matuojamas kaip savaitraštis). Pirmoje pozicijoje pagal vidutinę skaitytojų auditoriją „TV Antena“, antroje – „Žmonės“. Į trečiąją savaitraščių penketuko poziciją pagal vidutinę skaitytojų auditoriją patenka naujienų laikraštis „15 minučių“, o į ketvirtąją – savaitraštis „TV Publika“, į penketuko paskutinę vietą pasislenka rusų kalba leidžiamas laikraštis „Ekspress nedelia“.
Tarp mėnesinių leidinių (leidžiamų nuo vieno iki dviejų kartų per mėnesį) vasarą populiariausi buvo žurnalai merginoms ir moterims, taip pat kryžiažodžių ir galvosūkių leidiniai. Pirmoje pozicijoje pagal vidutinę skaitytojų auditoriją lieka žurnalas merginoms „Panelė“, antrą ir trečią pozicijas atitinkamai užima žurnalai „Laima“ ir „Moteris“, į ketvirtąją ir penktąją vietas patenka kryžiažodžių žurnalai „OHO“ ir „OHO Litas“.
Rečiau nei kas mėnesį išeinančių leidinių kategorijoje (leidžiamų ne rečiau nei kartą per tris mėnesius) populiariausi yra besidomintiems psichologija, sodininkyste, informacinėmis technologijomis ir moterims skirti žurnalai. Į pirmąją penketuko vietą pateko psichologijos temomis rašantis žurnalas „Psichologija Tau“, antroje pozicijoje pagal vidutinę auditoriją žurnalas „Sodo kraitė“, trečioje – „Computer Bild patarėjas“, ketvirtąją penketuko vietą užima „Moters savaitgalio patarimai“ ir penktąją – leidinys apie sportą „Spo:)“.
Tyrime dalyvavo 1485 pastovūs 15-74 metų amžiaus Lietuvos gyventojai. Statistinė tyrimo duomenų paklaida neviršija 2 proc. Vidutinė skaitytojų auditorija – procentas arba skaičius žmonių, skaičiusių arba varčiusių vidutiniškai vieną leidinio numerį per tam tikrą periodą.