Paslaugos „Viena sąskaita“ atstovai tikina, kad dienas, kuomet sėdėjote apsikrovę sąskaitomis ir pasimetę tarp skaitiklių rodmenų, galite pamiršti ir šį laiką iškeisti į tinginiavimą ar kitą malonią veiklą. Beje, tiems, kurie buvo įpratę atidėlioti mokesčių mokėjimą iki paskutinės minutės taip pat pasisekė, nes dabar šis nemalonus darbas taps tokiu paprastu, jog mintis delsti tikrai nekils.
Pateikiame lengvus žingsnius, kaip besinaudojant Vienasaskaita.lt mokėjimus galite atlikti greitai, išmaniai ir net tinginiaujant:
1. Registracija (pirmą kartą). Apsilankius Vienasaskaita.lt spaudžiate mygtuką „Registruotis“ ir įvedate savo duomenis. Taigi, pirmas žingsnis jau įveiktas, o didelių pastangų dar neprireikė.
2. Paslaugų tiekėjų pasirinkimas (pirmą kartą). Tereikia spausti mygtuką „Pridėti teikėją“ tiek kartų, kiek paslaugų teikėjų turite, o vos pradėjus juos vesti – sistema pati pateiks numanomus paslaugų tiekėjus, kad jums beliktų juos tik pažymėti. Suvesite visų komunalinių ir kitų paslaugų teikėjų priskirtus mokėtojų kodus ir pusiaukelė bus įveikta. Jeigu abejojate ar tikrai rasite būtent jums reikalingus paslaugų tiekėjus, galime nuraminti, kad ši sistema jungia beveik 2000 skirtingų paslaugų teikėjų, surenka jų sąskaitas, atnaujina tarifus, todėl nerimauti nėra ko.
3. Apmokame sąskaitas (kiekvieną mėnesį). Atlikus aukščiau nurodytus žingsnius, ateityje bus paruošiama mėnesio sąskaita. Joje užteks suvesti naujausius skaitiklių rodmenis, patikslinti sumas, o sistema pati apjungs mokėjimus ir tereiks pasirinkti, kokiu būdu atsiskaitysite.
Naujos galimybės atnaujintoje sistemoje
Produkto vadovė Julija Matutienė atskleidžia, kad naujoji „Viena sąskaita“ platforma sukurta vadovaujantis gerosiomis vartotojų elgsenos praktikomis, atsižvelgiant į klientų atsiliepimus, apklausos duomenis ir anoniminių klientų naršymo stebėjimus. „Siekėme, kad bet kuriam žmogui, užtektų intuicijos, kad galėtų atsiskaityti už paslaugas internetu“, – teigia pašnekovė.
„Svarbu ir tai, kad kiekvienas galėtų suprasti, kam ir kiek mokesčių sumoka, todėl atsinaujinusioje svetainėje ypatingą dėmesį skyrėme sąskaitų istorijos langui, kuriame galima rasti sąskaitų statistiką bei ankstesnius apmokėjimų duomenis“. Anot specialistės, tai leis klientui vos trumpam užmetus akį į grafiką suprasti bei pamatyti vaizdžiai, kaip pasiskirsto jo įmokos, kokiam paslaugų tiekėjui sumokama daugiausiai arba mažiausiai, kaip bėgant laikui kinta paslaugų kainos.
Tam, kad klientui platforma naudotis būtų ne tik paprasta, bet ir smagu, suteikiama galimybė viską personalizuoti. Pavyzdžiui, kiekvieną mėnesį gaunate kelias sąskaitas už mobiliojo ryšio paslaugas, tarp kurių pasimesti išties paprasta, todėl galite jas įsivardinti kaip tik jums patogiau: žmonos telefono sąskaita, dukros, sūnaus ar kaip tik sugalvosite.
„Naujoje svetainėje klientas viską galės pasidaryti pats, net užblokuoti paskyrą. Pavyzdžiui, tokiais atvejais, kai pardavus būstą paslauga tampa nebeaktuali arba norite paskyrą perduoti kitam savininkui. Vieną sąskaitą naudinga turėti ir tais atvejais, kai ieškote nuomininkų arba būsto pirkėjų. Juk visi klausia, kokios šildymo, elektros ir kitų paslaugų kainos, o tam, kad nereikėtų apsikrauti sąskaitomis, platformoje reikiamas įmokas galėsite matyti, rodyti bei lyginti paprasčiausiai viename lange“, – pastebi Julija Matutienė.
Nauja svetainė, atrodanti itin paprasta, nereikalauja kliento pastangų bei laiko apmokant sąskaitas. Paslaugos kūrėjai to ir siekė, kad liktų kuo daugiau laiko maloniems užsiėmimas bei poilsiui.