Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kokia jūsų manymu yra pati populiariausia automobilio kėbulo spalva visame pasaulyje? Juoda, sidabrinė? Taip, jūs esate visiškai teisūs. Tačiau į pačių populiariausių spalvų trejetuką patenka ir baltoji spalva.
Nors anksčiau balta spalva buvo tinkama tik šaldytuvams ir skalbimo mašinoms, tačiau vis daugiau automobilių gamintojų nusprendžia savo gaminamas transporto priemones dažyti ir balta spalva. Vis dėlto spalvų populiarumą įtakoja ne gamintojų pasiūla, bet klientų reikalavimai. Vis daugiau žmonių nori įsigyti automobilį, kuris būtų baltos spalvos.
Baltos spalvos manija užsikrėtė ir šio „MKIII" kabrioleto savininkas, kuris automobilį papuošė ne tik baltos spalvos ratlankiais, bet ir nudažė daugybę interjero detalių būtent balta spalva. Net ir vairas baltas. Manija? O taip.
Tačiau prieš pradedant kalbėti apie baltapūkį „Golfą", norime pristatyti vyruką vardu Casey, kuris ir yra šio automobilio savininkas. Casey net aštuoneris metus pilotavo „MK2 GTI", kuriuo jis iki šiol didžiuojasi. Vis dėlto kyla klausimas kas privertė savo mylimą „Golfą" parduoti? Rūdys, rūdys, rūdys. Casey turėjo vieną pasirinkimą. Restauruoti ir praleisti maždaug 100 darbo valandų prie antruko kėbulo arba išmesti automobilį į šiukšlių dėžę. Kad ir kaip būtų gaila, tačiau Casey nusprendė automobiliui atsikratyti.
Atsikračius seno automobilio, Casey pradėjo ieškotis kitos transporto priemonės. Casey teigia, jog dairėsi į „E30" ir į „Volvo 240", tačiau abiems kažko trūko. Casey atvirauja, jog visada norėjo „MKIII", tačiau taip niekada ir nesiryžo to padaryti. Po daugybės paieškų ir valandų praleistų skelbimų portaluose, Casey netikėtai gatvėje pamatė stovintį trečios kartos „Golf" kabrioletą. Nors toks kėbulo tipas nėra jo idealų sąraše, tačiau gatvėje pakalbinęs savininką sužinojo, jog jis parduoda savąjį kabrioletą.
Casey teigia, jog ieškojo automobilio, kurio kėbulas neturėtų didelių rudžių židinių. Kadangi tai buvo pakankamai seni modeliai ir didžioji dalis jų priklausė senutėms, 98 procentai parduodamų „Golfų" buvo kiauri kaip seni kibirai. Vis dėlto kompaktiškasis kabrioletas neturėjo ne vienos rūdelės. Trumpai tariant, automobilis surado patį Casey, o ne jis „Golfą".
Vos tik įsigijus automobilį, Casey pradėjo tobulinimo darbus. Pagal pirminius planus, automobilis turėjo gauti orinę pakabą, geresnius stabdžius, geresnę išmetimo sistemą ir kas be ko kieti ratlankiai buvo pažymėti pirmu numeriu. Kaip bebūtų keista, tačiau Casey kartu su draugu orine pakabą sumontavo vos per dvi dienas, o likusieji patobulinimai automobilyje atsirado maždaug per mėnesį.
Casey neslėpdamas susižavėjimo teigia, jog toli nuo „Volkswagen" markės automobilių nesugebėjo pabėgti. Prisiminus kaip automobilis atrodė įsigijus ir kaip dabar, Casey veide atsiranda beprotiškai didele šypsena.
Dabar telieka tikėtis, jog šio automobilio neištiktų toks pats likimas kaip „MK2 GTI".
Nuotraukos - Jessica Kang
Kokia jūsų manymu yra pati populiariausia automobilio kėbulo spalva visame pasaulyje? Juoda, sidabrinė? Taip, jūs esate visiškai teisūs. Tačiau į pačių populiariausių spalvų trejetuką patenka ir baltoji spalva.
Nors anksčiau balta spalva buvo tinkama tik šaldytuvams ir skalbimo mašinoms, tačiau vis daugiau automobilių gamintojų nusprendžia savo gaminamas transporto priemones dažyti ir balta spalva. Vis dėlto spalvų populiarumą įtakoja ne gamintojų pasiūla, bet klientų reikalavimai. Vis daugiau žmonių nori įsigyti automobilį, kuris būtų baltos spalvos.
Baltos spalvos manija užsikrėtė ir šio „MKIII" kabrioleto savininkas, kuris automobilį papuošė ne tik baltos spalvos ratlankiais, bet ir nudažė daugybę interjero detalių būtent balta spalva. Net ir vairas baltas. Manija? O taip.
Tačiau prieš pradedant kalbėti apie baltapūkį „Golfą", norime pristatyti vyruką vardu Casey, kuris ir yra šio automobilio savininkas. Casey net aštuoneris metus pilotavo „MK2 GTI", kuriuo jis iki šiol didžiuojasi. Vis dėlto kyla klausimas kas privertė savo mylimą „Golfą" parduoti? Rūdys, rūdys, rūdys. Casey turėjo vieną pasirinkimą. Restauruoti ir praleisti maždaug 100 darbo valandų prie antruko kėbulo arba išmesti automobilį į šiukšlių dėžę. Kad ir kaip būtų gaila, tačiau Casey nusprendė automobiliui atsikratyti.
Atsikračius seno automobilio, Casey pradėjo ieškotis kitos transporto priemonės. Casey teigia, jog dairėsi į „E30" ir į „Volvo 240", tačiau abiems kažko trūko. Casey atvirauja, jog visada norėjo „MKIII", tačiau taip niekada ir nesiryžo to padaryti. Po daugybės paieškų ir valandų praleistų skelbimų portaluose, Casey netikėtai gatvėje pamatė stovintį trečios kartos „Golf" kabrioletą. Nors toks kėbulo tipas nėra jo idealų sąraše, tačiau gatvėje pakalbinęs savininką sužinojo, jog jis parduoda savąjį kabrioletą.
Casey teigia, jog ieškojo automobilio, kurio kėbulas neturėtų didelių rudžių židinių. Kadangi tai buvo pakankamai seni modeliai ir didžioji dalis jų priklausė senutėms, 98 procentai parduodamų „Golfų" buvo kiauri kaip seni kibirai. Vis dėlto kompaktiškasis kabrioletas neturėjo ne vienos rūdelės. Trumpai tariant, automobilis surado patį Casey, o ne jis „Golfą".
Vos tik įsigijus automobilį, Casey pradėjo tobulinimo darbus. Pagal pirminius planus, automobilis turėjo gauti orinę pakabą, geresnius stabdžius, geresnę išmetimo sistemą ir kas be ko kieti ratlankiai buvo pažymėti pirmu numeriu. Kaip bebūtų keista, tačiau Casey kartu su draugu orine pakabą sumontavo vos per dvi dienas, o likusieji patobulinimai automobilyje atsirado maždaug per mėnesį.
Casey neslėpdamas susižavėjimo teigia, jog toli nuo „Volkswagen" markės automobilių nesugebėjo pabėgti. Prisiminus kaip automobilis atrodė įsigijus ir kaip dabar, Casey veide atsiranda beprotiškai didele šypsena.
Dabar telieka tikėtis, jog šio automobilio neištiktų toks pats likimas kaip „MK2 GTI".
Nuotraukos - Jessica Kang