Dabar „Tesla“ gamindama „Model Y“ automobilį sukuria net 70 skirtingų detalių. Pasinaudojus naujuoju metodu, tokių detalių teliks vos keturios.
Naujasis įrenginys ne tik padės padidinti gamybos pajėgumus, bet ir tuo pačiu sumažins gamybos kaštus bei išlaidas elektros energijai. Ir galiausiai, naujasis įrenginys padės automobilius pagaminti gerokai greičiau.
Vis dėlto, Ingolštato universiteto profesorius Jorgas Wellnitzas į šią naujovę žiūri skeptiškai: „Aliuminis vasarą tampa žymiai šiltesnis nei plienas ir atitinkamai plečiasi, tad atsižvelgiant į tai, virš jo turi būti labai tiksliai suderinti lakštai. O ir kaip automobiliai bus remontuojami po avarijos? Pagalvokite kokia bus vienos dalies kaina? Aliuminis yra labai brangi medžiaga, o apie jos ilgaamžiškumą net nekalbu. Šią technologiją būtų galima naudoti ribotos laidos modeliuose, bet tik ne masinėje gamyboje.“
Elektromobilių gamintoja iš Jungtinių Valstijų oficialiai pranešė, jog yra pasiruošusi naudoti naują aliuminio liejimo metodiką.
Dar 2019 metais „Tesla“ bendrovė paskelbė, jog ruošiasi naudoti naują aliuminio liejimo mašiną, kuri padės automobilį sulipdyti vos iš kelių dalių. Mes kalbame apie automobilio struktūrą, kuri įprastai yra pagaminama iš kelių, skirtingų dalių. Didesnių arba mažesnių.
Tuo tarpu „Tesla“ siekis yra padidinti automobilių gamybos efektyvumą keliais kartais. Pasak „Tesla“ vadovo, Elono Musko, naujasis įrenginys išlies vieną, bet didelę automobilio struktūros detalę.Pavyzdžiui, galinė automobilio struktūros dalis bus išlieta vienos mašinos, kai anksčiau automobilio galinė dalis būdavo pagaminama skirtingų mašinų pagalba ir vėliau atskiroje konvejerio stotelėje – sujungiamos.
Elektromobilių gamintoja iš Jungtinių Valstijų oficialiai pranešė, jog yra pasiruošusi naudoti naują aliuminio liejimo metodiką.
Dar 2019 metais „Tesla“ bendrovė paskelbė, jog ruošiasi naudoti naują aliuminio liejimo mašiną, kuri padės automobilį sulipdyti vos iš kelių dalių. Mes kalbame apie automobilio struktūrą, kuri įprastai yra pagaminama iš kelių, skirtingų dalių. Didesnių arba mažesnių.
Tuo tarpu „Tesla“ siekis yra padidinti automobilių gamybos efektyvumą keliais kartais. Pasak „Tesla“ vadovo, Elono Musko, naujasis įrenginys išlies vieną, bet didelę automobilio struktūros detalę.Pavyzdžiui, galinė automobilio struktūros dalis bus išlieta vienos mašinos, kai anksčiau automobilio galinė dalis būdavo pagaminama skirtingų mašinų pagalba ir vėliau atskiroje konvejerio stotelėje – sujungiamos.