Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Elektromobiliai – patikimesni, ilgaamžiškesni ir trumpai tariant – visomis prasmėmis pranašesni. Vis dėlto, pastarųjų mėnesių įvykiai rodo, jog naujos kartos elektromobiliai turi žymiai daugiau trūkumų negu galite pagalvoti.
Jungtinių Valstijų įtakingas leidinys „Consumer Reports“ neseniai paskelbė, jog naujų automobilių pirkėjai turėtų vengti „Audi e-Tron“, „Kia Niro EV“ ir „Tesla Model Y“ dėl to, jog šie automobiliai atrodo kaip „Beta“ programinės įrangos versija, o ne galutinis produktas, kuriuo būtų malonu naudotis.
„Volvo“ elektrinių automobilių padalinys „Polestar“ taip pat susidūrė su iššūkiais, kai bendrovė privalėjo porą kartų atšaukti „Polestar 2“ elektromobilius dėl programinės įrangos trūkumų.
Jungtinės Karalystės vartotojų apsaugos organizacija taip pat paskelbė, jog „Tesla Model S“ ir „Model X“ yra katastrofiškai nepatikimi. Iki trijų metų senumo automobilių kategorijoje šie elektromobiliai patyrė daugiausiai gedimų.
Dabar nusiskundimų sąrašą praplėtė Olandijoje veikianti taksi bendrovė „Bios“. Ši bendrovė siekia iš „Tesla“ elektromobilių gamintojos prisiteisti 1,3 mln. eurų dėl patirtų nuostolių, kuriuos sukėlė defektų turintys „Tesla“ automobiliai.
Genda visi iš eilės
„Bios“ savo automobilių parke turi 70 „Tesla“ markės elektromobilių, kurie buvo įsigyti tam, jog galėtų kursuoti tarp Amsterdamo ir šio miesto oro uosto. Vis dėlto, pasak bendrovės atstovų, didžioji dalis naujutėlių „Tesla“ turi šūsnį skirtingų defektų.
Problemų sąrašą galima pradėti nuo neveikiančio vairo stiprintuvo ir baigti su nekorektiškai veikiančiu borto kompiuterių. Pastarojo komponento gedimas – ypatingai skausmingas, nes ridos nefiksuojantys automobiliai turi didžiulę įtaką galutinei sumai, kuriai reikia sumokėti klientui.
„Bios“ atstovai taip pat sako, jog automobilių nuvažiuojamas atstumas tapo didžiule problema. Pagal šalyje galiojančius reikalavimus, į oro uosto teritoriją įleidžiami tik tie elektromobiliai, kurie gali nuvažiuoti bent jau 400 kilometrų atstumą, tačiau nei vienas „Tesla Model S“ nesugebėjo įveikti tokio atstumo, todėl nenuostabu, jog „Bios“ vadovai nepatenkinti ir siekia iš „Tesla“ prisiteisti sumą, kuri padengtų prarastas pajamas.
Iš pradžių „Bios“ ir „Tesla“ surado bendrą sutarimą. Amerikietiškų elektromobilių gamintoja teigė, jog „Bios“ elektrinius sedanus naudoja pernelyg intensyviai ir tai yra pagrindinė nepasitenkinimo priežastis.
„Tesla“ siekdama išspręsti šį ginčą, taksi bendrovei pasiūlė iškeisti „Model S“ sedanus į „Model X“ visureigius, kurie turėtų išspręsti bent vieną problemą – nuvažiuojamo atstumo problemą, tačiau pastarieji daugiau laiko praleidžia dirbtuvėse negu kelyje.
„Tesla“ ignoruoja nusiskundimus
Iki 2018 metų spalio „Bios“ atstovai galėjo susisiekti su konkrečiu „Tesla“ serviso atstovu, tačiau dabar priekaištus „Tesla“ markei galima teikti tik iš pradžių užpildžius specialią formą interneto svetainėje. Negana to, „Bios“ vienu metu į dirbtuves gali išsiųsti tik du automobilius, kurie remonto stadijoje išbūna ne mažiau kaip dvi savaites.
Tuo tarpu „Tesla“ teigia, jog „Bios“ iki šių dienų nėra sumokėjusi 150 tūkst. eurų siekiančios remonto už automobilius sąskaitos, tačiau taksi bendrovės atstovai tikina, jog „Tesla“ neturi teisės reikalauti susimokėti už automobilių remontą, nes visiems automobiliams galiojo gamintojo suteikta garantija, o ji įvardintus gedimus turi pašalinti nemokamai.
Kol „Bios“ ir „Tesla“ santykių aiškinimasis pasieks galutinę stotelę, taksi paslaugas teikianti įmonė „Tesla“ automobilius iškeitė į „Audi e-Tron“ visureigius, kurie, kol kas, veikia nepriekaištingai.
Elektromobiliai – patikimesni, ilgaamžiškesni ir trumpai tariant – visomis prasmėmis pranašesni. Vis dėlto, pastarųjų mėnesių įvykiai rodo, jog naujos kartos elektromobiliai turi žymiai daugiau trūkumų negu galite pagalvoti.
Jungtinių Valstijų įtakingas leidinys „Consumer Reports“ neseniai paskelbė, jog naujų automobilių pirkėjai turėtų vengti „Audi e-Tron“, „Kia Niro EV“ ir „Tesla Model Y“ dėl to, jog šie automobiliai atrodo kaip „Beta“ programinės įrangos versija, o ne galutinis produktas, kuriuo būtų malonu naudotis.
„Volvo“ elektrinių automobilių padalinys „Polestar“ taip pat susidūrė su iššūkiais, kai bendrovė privalėjo porą kartų atšaukti „Polestar 2“ elektromobilius dėl programinės įrangos trūkumų.
Jungtinės Karalystės vartotojų apsaugos organizacija taip pat paskelbė, jog „Tesla Model S“ ir „Model X“ yra katastrofiškai nepatikimi. Iki trijų metų senumo automobilių kategorijoje šie elektromobiliai patyrė daugiausiai gedimų.
Dabar nusiskundimų sąrašą praplėtė Olandijoje veikianti taksi bendrovė „Bios“. Ši bendrovė siekia iš „Tesla“ elektromobilių gamintojos prisiteisti 1,3 mln. eurų dėl patirtų nuostolių, kuriuos sukėlė defektų turintys „Tesla“ automobiliai.
Genda visi iš eilės
„Bios“ savo automobilių parke turi 70 „Tesla“ markės elektromobilių, kurie buvo įsigyti tam, jog galėtų kursuoti tarp Amsterdamo ir šio miesto oro uosto. Vis dėlto, pasak bendrovės atstovų, didžioji dalis naujutėlių „Tesla“ turi šūsnį skirtingų defektų.
Problemų sąrašą galima pradėti nuo neveikiančio vairo stiprintuvo ir baigti su nekorektiškai veikiančiu borto kompiuterių. Pastarojo komponento gedimas – ypatingai skausmingas, nes ridos nefiksuojantys automobiliai turi didžiulę įtaką galutinei sumai, kuriai reikia sumokėti klientui.
„Bios“ atstovai taip pat sako, jog automobilių nuvažiuojamas atstumas tapo didžiule problema. Pagal šalyje galiojančius reikalavimus, į oro uosto teritoriją įleidžiami tik tie elektromobiliai, kurie gali nuvažiuoti bent jau 400 kilometrų atstumą, tačiau nei vienas „Tesla Model S“ nesugebėjo įveikti tokio atstumo, todėl nenuostabu, jog „Bios“ vadovai nepatenkinti ir siekia iš „Tesla“ prisiteisti sumą, kuri padengtų prarastas pajamas.
Iš pradžių „Bios“ ir „Tesla“ surado bendrą sutarimą. Amerikietiškų elektromobilių gamintoja teigė, jog „Bios“ elektrinius sedanus naudoja pernelyg intensyviai ir tai yra pagrindinė nepasitenkinimo priežastis.
„Tesla“ siekdama išspręsti šį ginčą, taksi bendrovei pasiūlė iškeisti „Model S“ sedanus į „Model X“ visureigius, kurie turėtų išspręsti bent vieną problemą – nuvažiuojamo atstumo problemą, tačiau pastarieji daugiau laiko praleidžia dirbtuvėse negu kelyje.
„Tesla“ ignoruoja nusiskundimus
Iki 2018 metų spalio „Bios“ atstovai galėjo susisiekti su konkrečiu „Tesla“ serviso atstovu, tačiau dabar priekaištus „Tesla“ markei galima teikti tik iš pradžių užpildžius specialią formą interneto svetainėje. Negana to, „Bios“ vienu metu į dirbtuves gali išsiųsti tik du automobilius, kurie remonto stadijoje išbūna ne mažiau kaip dvi savaites.
Tuo tarpu „Tesla“ teigia, jog „Bios“ iki šių dienų nėra sumokėjusi 150 tūkst. eurų siekiančios remonto už automobilius sąskaitos, tačiau taksi bendrovės atstovai tikina, jog „Tesla“ neturi teisės reikalauti susimokėti už automobilių remontą, nes visiems automobiliams galiojo gamintojo suteikta garantija, o ji įvardintus gedimus turi pašalinti nemokamai.
Kol „Bios“ ir „Tesla“ santykių aiškinimasis pasieks galutinę stotelę, taksi paslaugas teikianti įmonė „Tesla“ automobilius iškeitė į „Audi e-Tron“ visureigius, kurie, kol kas, veikia nepriekaištingai.