Kaip informuoja naujienų kanalas „Sky News“, „Waitrose“ tinklu yra patenkinti 82 proc. visų apklaustųjų. Žmonės yra ypač patenkinti aptarnavimu ir šviežių produktų kokybe, kuriems jie suteikė penkias žvaigždes.
Savo ruožtu „Tesco“ surinko tik 45 proc. ir atsidūrė 11 tūkst. 492 žmonių apklausos rezultatų apačioje. Šis mažmeninės prekybos tinklas sulaukė prastų įvertinimų dėl kainodaros, parduotuvių aplinkos, šviežių maisto produktų kokybės ir aptarnavimo.
Antroje ir trečioje vietose po „Waitrose“ atsidūrė mažų kainų tinklai „Aldi“ ir „Lidl“, kurie surinko attinkamai 74 proc. ir 69 proc. „Marks & Spencer“ surinko 68 proc. Po jų seka prekybos tinklai „Morrisons“ (59%), „Sainsbury's“ (58%) ir „Asda“ (53%).
„Co-operative“ gavo 48 proc. ir taip pat atsidūrė šalia „Tesco“.
„Tesco“ prekybos centruose reguliariai apsiperka milijonai žmonių, ir mes nuolat ieškome būdų pagerinti apsipirkimą. Įsipareigojome investuoti 1 mlrd. svarų sterlingų padaryti „Tesco“ geresne vieta apsipirkti mūsų pirkėjams. Apklausa buvo atlikta praėjusių metų spalį, o Kalėdos ir Naujieji metai mums buvo sėkmingi ir padėtis gerėja“, – sakė „Tesco“ atstovas.