Kaip tikinama išplatintame pranešime, kompensacijos bus skiriamos visiems klientams, kurie būdami užsienyje patyrė nepatogumų negalėdami pasinaudoti tarptinklinio ryšio paslauga.
Visiems užsienyje šiuo laikotarpiu buvusiems ir nepatogumus patyrusiems klientams bus kompensuojamas jų mokėjimo plano mėnesinis mokestis. „Tele2“ taip pat kompensuos visas tarptinklinio ryšio išlaidas, klientų patirtas nuo rugpjūčio 1 iki rugpjūčio 5 d. imtinai“, - rašoma išplatintame pranešime.
Be to, kiekvienam iš jų įmonė dovanos 100 GB nemokamų duomenų iki spalio pabaigos.
Pašalinus sutrikimus, užsienyje viešinys telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ klientai nuo šeštadienio popietės vėl gali naudotis tarptinkliniu ryšiu.
Jis buvo neprieinamas nuo penktadienio, kai operatoriui šią paslaugą teikianti Šveicarijos įmonė „Comfone“ atliko techninį sistemos atnaujinimą, pranešė įmonė.
„Atnaujinimas neigiamai paveikė ne tik „Tele2“ grupę, bet ir kai kurių kitų Europos operatorių klientus. Lietuvos atveju buvo paveikti visi „Tele2“ klientai, buvę užsienyje. Tikslaus kiekio dar nežinome, nes klientai negalėjo prisijungti prie tinklo. Praeities duomenys rodo, kad tokių žmonių galėjo būti per 30 tūkstančių, bet šiuos skaičius dar tiksliname“, – pranešime cituojamas „Tele2“ atstovas spaudai Andrius Baranauskas.
Bendrovė teigia šiuo metu sprendžianti dėl kompensacijų nukentėjusiems klientams skyrimo tvarkos ir būdų.
„Labai apgailestaujame dėl šiuo laikotarpiu klientams kilusių nepatogumų. Sieksime visais būdais užtikrinti, kad ateityje tokie sutrikimai nepasikartotų”, – kalbėjo A. Baranauskas.
Lietuvoje „Tele2“ paslaugos veikė nepertraukiamai.