Vilniaus apygardos teismas rugsėjo 22 dieną atmetė „flyLAL“ ieškinį Lietuvos oro uostams, tačiau įmonės prašymu atnaujino jo senaties terminą. „flyLAL“ ginčija ir prašo pripažinti niekinėmis penkias sutartis su Vilniaus oro uostu - jos pasirašytos 2004-2007 metais.
Pasak „flyLAL“ bankroto administratoriaus - Įmonių bankroto administravimo ir teisinių paslaugų biuro, verslo konsultavimo įmonė „Erpro“ įvertino, kad Vilniaus oro uostas 2004-2008 metais taikė nepagrįstai trumpus nusidėvėjimo normatyvus, dėl kurių dirbtinai sumažino savo pelną.
Tokiu būdu dėl netinkamos apskaitos oro uostas esą nepagrįstai surinko 10,599 mln. eurų rinkliavų, o dėl gauto pelno – 13,46 mln. eurų rinkliavų - iš viso 24,06 mln. eurų.
Teismo nutartį per 30 dienų galima skųsti Lietuvos apeliaciniam teismui.
„flyLAL“ reikalavimą, kad Vilniaus oro uostas įmonei atlygintų 14,48 mln. eurų žalą, tas pats teismas atmetė 2010 metų pavasarį. Tuomet įmonė kaltino oro uostą daugiausiai dėl trukdymo jai statyti angarus.
„flyLAL“, kuri priklausė Gedimino Žiemelio valdomai investicijų bendrovei „ŽIA valda“ bei kitiems verslininkams, 2009 metų pradžioje sustabdė skrydžius ir paskelbė bankrotą.
„fly LAL“ Lietuvoje bylinėjasi ir su Latvijos oro bendrove „Air Baltic“ bei Rygos oro uostu, kurių 57,87 mln. eurų bendros vertės turtas yra areštuotas. „fly LAL“ tikina, kad Rygos oro uostas 2004-2008 metais teikė ją diskriminavusias nuolaidas įmonei „Air Baltic“ ir todėl Latvijos įmonės turėtų kompensuoti 57,87 mln. eurų žalos.
Šalių ginčas dėl žalos Lietuvos teismuose nėra baigtas.