• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sprendimas pakeisti bendrovės logotipą yra itin svarbus ir gali sukelti įvairių padarinių. Puikiausiais tokių pokyčių pavyzdys: GAP, kuri 2010 metais nutarė radikaliai pakeisti savo logotipą, tačiau sulaukė itin neigiamos klientų reakcijos ir buvo priversta skubiai grįžti prie senojo dizaino.

REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu didžiausiems pokyčiams ruošiasi „Yahoo“, visai neseniai paskelbusi apie planus keisti bendrovės logotipą.

REKLAMA

Rinkodaros profesorė Ira Kalb dažniausiai pataria bendrovėms vengti logotipo dizaino pokyčių, tačiau, jos nuomone, šį kartą „Yahoo“ priėmė tinkamą sprendimą.

Specialistės įsitikinimu, bendrovė pelnė sustabarėjusios įmonės įvaizdį, todėl vizualus atsinaujinimas gali išeiti į naudą.

REKLAMA
REKLAMA

Anot I. Kalb, prieš keičiant bendrovės logotipą visada derėtų suprasti, kad smegenys visuose frontuose stengiasi apsaugoti mus. Smegenims patinka ilsėtis ir gyventi nepatiriant jokio pobūdžio stresų. Tuo tarpu bet kokie pokyčiai gali nemaloniai sudirginti vartotojų pilkąsias ląsteles.

Vis dėlto daugybė technologijų bendrovių sugebėjo sėkmingai pakeisti savo logotipus ir įtikinti klientus tokių pokyčių nauda, rašo CNBC.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Adobe“

Sąlyginai jauna bendrovė „Adobe“ jau spėjo patirti logotipų kaitą. Pirmąjį įmonės logotipą sukūrė vieno iš „Adobe“ įkūrėjų Johno Warnocko žmona.

Vis dėlto 1992 metais „Adobe“ atnaujino savo logotipo diznainą, kuris iki šiol sėkmingai reprezentuoja įmonę.

REKLAMA

„Nokia“

Suomijos komunikacijų bendrovė „Nokia“ savo veiklą 1871 metais pradėjo nuo popieriaus gamybos šalia Nokia miestelio.

„Nokia“ dar antrame praėjusio amžiaus dešimtmetyje ėmėsi komunakcijų verslo, tačiau stilizuota žuvis bendrovės logotipe išliko iki pat septintojo dešimtmečio. Iki tol „Nokia“ logotipas priminė keistos užeigos iškabą

REKLAMA

„Motorola“

Radijo aparatų gamybą keitė televizoriai, o dar vėliau bendrovė ėmėsi kompiuterinių mikroschemų. Drauge keitėsi ir „Motorola“ logotipai.

1947 metais sukurtas bendrovės logotipas spinduliavo klasika, tačiau jau 1955 iš jo beliko į apskritimą patupdyta M raidė.

2011 bendrovę įsigijusi „Google“ sušildė logotipą vaivorykštės spalvomis ir pridėjo užrašą „Google Company“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Geras „Google“ įvaizdis turėtų pagelbėti sunkumų nukamuotai „Motorola“.

„Microsoft“

Pirmasis „Microsoft“ logotipas, naudotas 1975-1979 metais, neturi nieko bendro su šiandieniniu apipavidalinimu.

1982 metais bendrovė vėl nutarė pakeisti savo logotipą, o 1987 metais šį veiksmą pakartojo dar kartą ir šį kartą išsaugojo logotipą ketvirtį amžiaus.

REKLAMA

Tik 2012 metais buvo pristatytas naujas „Microsoft“ logotipas, kurio pristatymo data sutapo su daugelio bendrovės produktų atnaujinimu.

„Canon“

Pirmasis bendrovės „Canon“ logotipas priminė jogos studijos iškabą.

1933 metais buvo įkurta „Preciziškų optinių prietaisų laboratorija“, kuri savo bandomiesiems fotoaparatams suteikdavo pavadinimą „Kwanon“. Pastarasis pavadinimas reiškė gailestingumo deivės vardą.

REKLAMA

1935 metais bendrovė persivadino į „Canon“. Žodis „Canon“ turi dvi reikšmes: šventasis raštas bei mąstymo standartas. Pastaroji reikšmė itin tiko bendrovei.

Šiuo metu bendrovė naudoja 1956 metais sukurtą logotipą.

„Apple“

„Apple“ logotipo istorija atspindi itin dramatiškus pokyčius. Pirmąjį bendrovės logotipą sukūrė vienas iš trijų „Apple“ bendrų įkūrėjų Ronaldas Wayne'as. Tiesa, prabėgus vos dviems savaitėms po bendrovės įkūrimo pastarasis už 800 JAV dolerių pardavė 10 proc. turėtų „Apple“ akcijų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Per trumpą laiką „Apple“ bendrovėje R. Wayne'as sukūrė itin smulkmenišką logotipą, kuriame buvo vaizduojamas po obelimi sėdintis fizikas Seras Isaacas Newtonas.

Neprabėgus nė metams S. Jobsas pareikalavo sukurti paprastesnį logotipą. Netrukus dizaineriai pateikė vaivorykštės spalvomis papuoštą prakąstą obuolį, kuris atspindėjo žinias, viltį ir anarchiją.

REKLAMA

1998 metais „Apple“ logotipas neteko visų spalvų ir tapo juodas bei baltas.

IBM

1888 metais įkurta bendrovė nutarė pasivadinti „Bundy Manufacturing Company“ (BMC). 1889 metais bendrovė tapo „International Time Recording“, o 1891 persivadino į „Computing Scale Company“.

Neilgai trukus, 1911 metais, bendrovė tapo „Computing-Tabulating-Recording“. Tik 1924 metais bendrovė sukūrė pavadinimą, kuris egzistuoja iki šios dienos - „International Business Machines Corporation“.

REKLAMA

Trys žymiosios raidės IBM bendrovės logotipe pasirodė 1947 metais, o 1972 metais IBM logotipas įgijo iki šiol nepakitusį pavidalą.

„Facebook“

2006 metais bendrovė vadinosi „The Facebook“, o socialinio tinklalapio pagrindiniame puslapyje puikavosi stilizuotas vyriškio veidas. „Facebook“ istorijos entuziastai žino, kad šiame logotipe buvo pavaizduotas grupės „J. Geils Band“ vokalisto Peterio Wolfo veidas sudėliotas iš mažyčių nuliukų ir vienetukų.

Šiandien milijonų vartotojų lengvai atpažystamą baltą f raidę mėlyno kvadrato fone sukūrė Niujorko dizaino bendrovė.

2013 metais „Facebook“ atliko kosmetinę logotipo korekciją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų