• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Medikai perspėja, kad tropinis karštis, pastarosiomis dienomis svilinęs beveik visą Senąjį žemyną, didžiausią grėsmę kelia širdininkams. Tačiau Europos automobilių kroso pirmenybių trečiojo etapo lenktynių rezultatai perša mintį, jog +32 yra pernelyg daug net ir profesionaliai paruoštai technikai.
Joninių savaitgalį Vokietijoje, greta Cunewalde miesto esančioje „Matschenberg Offroad Arena“ trasoje, net keturi kėbulinių automobilių įskaitoje „Touring AX“ besivaržantys bolidai nepasiekė finišo dėl variklių gedimų, o vienas įsigudrino užsidegti. Deja, tarp nelaimėlių pateko ir klaipėdietis Paulius Pleskovas: jo pilotuojamo „Ford Focus“ jėgainėje esanti turbina subyrėjo per padirbėjusi tik per oficialias treniruotes, o atsarginis agregatas „viso gero“ pasakė antrojo kvalifikacinio važiavimo metu.
„Paaiškinti, kodėl nulūžinėjo pirmosios turbinos sparnuotė dar galima – ji jau buvo gavusi krūvį sezono pradžioje testų metu, reguliuojant motorą specialiame stende  ir pirmuosiuose dvejose čempionato lenktynėse. Tačiau atsarginė turbina buvo visiškai nauja. Atsakymų kodėl ir ji lūžo komandos mechanikai nerado. Teoriškai taip atsitikti negalėjo. Visi variklio parametrai – alyvos spaudimas, temperatūriniai režimai ir pan. tiksliai tokie, kokie privalo būti. Labiausiai tikėtina, kad mums tiesiog pakliuvo brokuota detalė“, – apgailestavo TSK „Baltijos sportas“ pilotas.

Medikai perspėja, kad tropinis karštis, pastarosiomis dienomis svilinęs beveik visą Senąjį žemyną, didžiausią grėsmę kelia širdininkams. Tačiau Europos automobilių kroso pirmenybių trečiojo etapo lenktynių rezultatai perša mintį, jog +32 yra pernelyg daug net ir profesionaliai paruoštai technikai.
Joninių savaitgalį Vokietijoje, greta Cunewalde miesto esančioje „Matschenberg Offroad Arena“ trasoje, net keturi kėbulinių automobilių įskaitoje „Touring AX“ besivaržantys bolidai nepasiekė finišo dėl variklių gedimų, o vienas įsigudrino užsidegti. Deja, tarp nelaimėlių pateko ir klaipėdietis Paulius Pleskovas: jo pilotuojamo „Ford Focus“ jėgainėje esanti turbina subyrėjo per padirbėjusi tik per oficialias treniruotes, o atsarginis agregatas „viso gero“ pasakė antrojo kvalifikacinio važiavimo metu.
„Paaiškinti, kodėl nulūžinėjo pirmosios turbinos sparnuotė dar galima – ji jau buvo gavusi krūvį sezono pradžioje testų metu, reguliuojant motorą specialiame stende  ir pirmuosiuose dvejose čempionato lenktynėse. Tačiau atsarginė turbina buvo visiškai nauja. Atsakymų kodėl ir ji lūžo komandos mechanikai nerado. Teoriškai taip atsitikti negalėjo. Visi variklio parametrai – alyvos spaudimas, temperatūriniai režimai ir pan. tiksliai tokie, kokie privalo būti. Labiausiai tikėtina, kad mums tiesiog pakliuvo brokuota detalė“, – apgailestavo TSK „Baltijos sportas“ pilotas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

ax


Nesėkmė šiame etape iš tiesų labai apmaudi dar ir dėl to, kad būdamas Europos automobilių kroso čempionato senbuviu Paulius „Matschenberg Offroad Arena“ trasą žinojo kaip savo kišenę ir  čia visada buvo labai greitas. Ne išimtis ir praėjusio savaitgalio kovos. Kvalifikacinių važiavimų metu lietuvio rezultatai nenukrito žemiau 3 vietos, o nuo lyderių skyrėsi vos keliomis šimtosiomis sekundės dalimis. T. y. finalas žadėjo būti itin „aštrus“.
„Guostis galima, kad ir dalies varžovų technika neatlaikė varžybų krūvio. Dar trims „Touring AX“ klasės automobiliams sugedo varikliai, o vieno čeko – Lukaš Červeny – „Škoda Fabia“ užsidegė. Finalą pasiekė tik šešios mašinos“, – pasakojo P. Pleskovas.

REKLAMA

IMG_1579


Taip susiklosčius įvykiams Paulius gavo 16 taškų už rezultatus dviejuose kvalifikaciniuose važiavimuose ir buvo pozicionuotas kaip 8 finalininkas. Iš viso 5-oje turnyrinės lentelės vietoje esančio klaipėdiečio sąskaitoje 54 taškai. Lyderiu tapo etapą Vokietijoje laimėjęs čekas Vaclav Fejfar (91 taškas) ir vienu tašku aplenkęs savo tautietį Otakar Vyborny.
Dabar didžiausias TSK „Baltijos sportas“ komandos rūpestis – kaip iki artimiausio savaitgalio (liepos 2-3 d.) Čekijoje „Novi Paka“ trasoje vyksiančių ketvirtojo etapo lenktynių teisingai išspręsti turbinos rebusą ir pasirūpinti atsarginiu agregatu. Klaipėdiečiai jau išsiuntė „mirusias“ turbinas jas gaminusiai kompanijai į Didžiąją Britaniją ir viliasi, kad bent vieną suspės gauti iki starto.
Rezultatai po trejų 2016-ųjų Europos automobilių kroso čempionato etapų:
1. 209 FEJFAR Václav CZE „Škoda Fabia“ 91 (taškų)
2 . 201 VÝBORNÝ Otakar CZE „Mitsubishi Colt“ 90
3. 204 SAMOHÝL Martin CZE „Škoda Fabia“ 78
4. 203 FUČÍK Aleš CZE „Škoda Fabia“ 68
5. 202 PLESKOVAS Paulius LTU „Ford Focus“ 54
6. 216 ČERVENÝ Lukáš CZE „Škoda Fabia“ 49
7. 206 BROŽEK Jan CZE „Škoda Fabia“ 40
8. HENNERSORF Grit DEU „Citroen DS3“ 35
9. 207 ERVANDIAN Ashot RUS „VW Polo“ 30
10. 291 GLIKAS Šarūnas LTU „Mitsubishi Lancer EVO“ 27
Nuotraukos autorius - Joachim Roeder

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų