Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Tata Nano“ turėjo tapti pačiu populiariausiu automobiliu pasaulyje, tačiau didžiulės „Tata“ ambicijos labai greitai subliuško. Neigiami atsiliepimai, netikėti automobilių užsidegimai pakenkė ne tik „Tata Nano“ pardavimams, bet ir „Tata“ reputacijai. Vis dėlto, kartais net ir prasčiausias automobilis gali labai greitai pasikeisti, kai jis patenka į tinkamas rankas.
„Super Nano“ vardu pavadintas automobilis buvo sukonstruotas „JA Motorsport“ dirbtuvėse. Indijoje įsikūrusios įmonės atstovai teigia, jog „Tata Nano“ turėtų būti ne pats pigiausias automobilis pasaulyje, o daugiausiai emocijų keliantis automobilis pasaulyje.
Norėdami kardinaliai pakeisti „Tata Nano“, vyrukai iš „JA Motorsport“ praplatino ratų arkas ir ratų provėžą. Specialistai taip pat sumontavo „Slick“ tipo padangas, galingesnę stabdžių sistemą. Tačiau, tai dar ne viskas.
Vietoj standartinio variklio, kuris išvystė vos 38 arklio galias, „JA Motorsport“ sumontavo 1.3 litro, 230 arklio galių benzininį variklį. To turėtų užtekti „Tata Super Nano“ iki 100 km/val. įsibėgėti vos per kelias sekundes.
Nežinome kaip automobilis elgiasi posūkiuose, tačiau ar tokia „Tata Nano“ konversija yra verta 40 tūkst. dolerių?
„Tata Nano“ turėjo tapti pačiu populiariausiu automobiliu pasaulyje, tačiau didžiulės „Tata“ ambicijos labai greitai subliuško. Neigiami atsiliepimai, netikėti automobilių užsidegimai pakenkė ne tik „Tata Nano“ pardavimams, bet ir „Tata“ reputacijai. Vis dėlto, kartais net ir prasčiausias automobilis gali labai greitai pasikeisti, kai jis patenka į tinkamas rankas.
„Super Nano“ vardu pavadintas automobilis buvo sukonstruotas „JA Motorsport“ dirbtuvėse. Indijoje įsikūrusios įmonės atstovai teigia, jog „Tata Nano“ turėtų būti ne pats pigiausias automobilis pasaulyje, o daugiausiai emocijų keliantis automobilis pasaulyje.
Norėdami kardinaliai pakeisti „Tata Nano“, vyrukai iš „JA Motorsport“ praplatino ratų arkas ir ratų provėžą. Specialistai taip pat sumontavo „Slick“ tipo padangas, galingesnę stabdžių sistemą. Tačiau, tai dar ne viskas.
Vietoj standartinio variklio, kuris išvystė vos 38 arklio galias, „JA Motorsport“ sumontavo 1.3 litro, 230 arklio galių benzininį variklį. To turėtų užtekti „Tata Super Nano“ iki 100 km/val. įsibėgėti vos per kelias sekundes.
Nežinome kaip automobilis elgiasi posūkiuose, tačiau ar tokia „Tata Nano“ konversija yra verta 40 tūkst. dolerių?