Taškento oro uoste antradienį vakare sudužo keleivinis lėktuvas JAK-40, bet pareigūnai kol kas neturi informacijos apie aukas ir nukentėjusiuosius.
Rusijos naujienų agentūra ITAR-TASS, remdamasi neoficialiais šaltiniais, praneša, kad per katastrofą žuvo 37 žmonės. Teisėsaugininkai atmeta teroro akto galimybę. Pirminiais duomenimis, lėktuvas nukrito dėl didelio debesuotumo.
"Reuters" korespondentas iš įvykio vietos taip pat praneša, kad yra žmonių aukų. "Matau, kaip medikai neša maišą su kūnų dalimis... Prie Taškento oro uosto atvažiavo kelios dešimtys greitosios pagalbos automobilių", - sakė jis.
Pasak korespondento, oro pastatą apsupusi milicija, kurį vidun įleidžia tik medikus.
Kaip pranešė Uzbekistano nepaprastųjų situacijų ministerijos atstovas spaudai, nelaimė įvyko apie 19 val. 40 min. vietos (16 val. 40 min. Lietuvos) laiku.
"Vyksta tyrimas", - sakė jis, nepranešdamas jokių detalių apie galimas aukas, taip pat, kokiai aviakompanijai priklauso lėktuvas ir kokiu maršrutu jis skrido.
Kitas šaltinis Taškente agentūrai "Interfax" telefonu pranešė, kad "19 val. 45 min. vietos laiku nutrūko ryšys, greičiausiai su lėktuvu JAK-40, skridusiu maršrutu Termezas - Taškentas".
Vienas oro uosto darbuotojų papasakojo, kad lėktuvas nukrito leisdamasis, vos kirtęs oro uosto ribą iš vakarų pusės. Dabar Taškente tvyro rūkas.
Į katastrofos vietą atvyko Uzbekistano prezidentas Islamas Karimovas.
JAK-40 vidutiniškai gali skraidinti 32 žmones, jo įgulą sudaro trys nariai. Šis lėktuvas skirtas keleiviams ir kroviniams skraidinti vietos oro linijomis.
Šie lėktuvai buvo pradėti konstruoti 1965 metų balandį, o į orą pirmą kartą pakilo 1966-ųjų spalį. JAK-40 tapo pirmuoju pasaulyje reaktyviniu lėktuvu, skirtu vietos oro linijoms, ir pirmasis iš sovietinių lėktuvų buvo pripažintas tinkamu skraidyti Italijoje ir Vokietijoje.
BNS