• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mados ir reklamos patirties pradėjusios semtis vilnietės – Jonė Makauskienė bei Lina Jakeliūnaitė, ieškodamos veiklos, nevaržančios kūrybinės laisvės, nusprendė sukurti prekės ženklą „tashe tashe“. Ir šiandien gamina rankines, kurias pirkėjai šluote šluoja.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip kilo idėja imtis tokio verslo?

Rankinių dizainas mūsų akiratyje atsirado ne atsitiktinai: Lietuvoje jautėme minimalistinių, kokybiškų rankinių iš natūralios odos trūkumą. Abi esame baigusios Vilniaus dailės akademiją bei dirbusios mados ir reklamos srityje, tad puikiai žinojome, ką norime matyti lietuviško dizaino erdvėje. Taigi kūrybinė pradžia sutapo su elementariu kokybiško ir kartu stilingo produkto poreikiu.

REKLAMA

Vadinasi prieš pradėdamos verslą tyrėte rinką?

Sąmoningų tyrimų neatlikome: tiesiog matėme bendrą Lietuvos kūrybinę erdvę ir tai, ko čia trūko.

Iš šalies atrodo, kad jums labai greitai pavyko rinkai pristatyti ir įtvirtinti „tashe tashe“ prekės ženklą. Ar iš tiesų buvo taip paprasta?

REKLAMA
REKLAMA

Niekuomet nebūna paprasta, todėl labai svarbu žinoti, ką ir kodėl nori daryti. Tačiau vien tik noro neužtenka: reikia žinoti, kaip pristatyti produktą, kad jis pasiektų klientą. Tad darbas mados ir reklamos srityje mums padėjo pasiekti užsibrėžtą tikslą. Be to, nuolatinis domėjimasis, kas vyksta mados ir technologijų pasaulyje daro įtaką mūsų sprendimams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Daugeliui svajojančių apie savą verslą sunku atsisakyti nuolatines pajamas teikiančio darbo ir stabilumo, nes verslas susijęs su tam tikra rizika. Kaip buvo jums?

Pirmiausia galvojome ne apie pelną, o apie kūrybinį džiaugsmą kurti. Mums tai didžiausias nuosavo verslo variklis. Nuolatinės pajamos, žinoma, svarbu, bet mums ne mažiau aktuali ir savirealizacija.

REKLAMA

Ar teko susidurti su sunkumais kuriant verslą?

Viską priimame kaip natūralų procesą, todėl nevertiname kiekvieno žingsnio kaip sunkaus ar sudėtingo. Jie tiesiog neišvengiamai reikalingi. Žinoma, mums pačioms mieliausia – kūrybinė dalis. Kiti darbai kartais koreguoja kūrybinius sumanymus ir tenka keisti tam tikrus technologinius aspektus. Turbūt sudėtingiausia kūrybines vizijas suderinti su technologinėmis galimybėmis.

REKLAMA

Kokį veiklos modelį pasirinkote ir kaip pasiskirstėte darbus?

Pagrindinis šiuolaikinės visuomenės žinių šaltinis – informacinės technologijos, todėl norėdamos pristatyti savo produktą pirmiausia pasirinkome interneto sklaidą. Šiuo metu dirbame kaip individuali įmonė, bet natūralu, kad mąstome apie galimybę plėstis bei augti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

O dirbdamos nuolat diskutuojame, bet sprendimus priimame kartu.

Kas versle jums svarbiausia?

Kūrybinė laisvė. Visas kūrybos procesas malonus jau vien dėl to, kad tiek už jį, tiek už pasiektą rezultatą esame atsakingos pačios. Ir galime įgyvendinti kiekvieną kūrybinę viziją. Tačiau mums vienodai svarbios visos proceso grandys: pradedant kokybiško produkto kūrimu ir baigiant santykiu su klientais.

REKLAMA

O kas, jūsų nuomone, yra kokybiški produktai ir santykiai su klientais?

Bendravimas su klientais – viena svarbiausių mūsų verslo dalių: tiesioginis kontaktas vyksta nuolat. Pavyzdžiui, užsakymo derinimo procesas reikalauja daug laiko bei atsakingo požiūrio į galutinį rezultatą, jo estetiką. Klientams suteikiame galimybę įsilieti į kūrybinį procesą: jie gali pasirinkti norimas odų bei pamušalų spalvas. Žinoma, visuomet patariame, jei matome, kad daiktas bus ne toks, kokio tikimasi. Kokybiškos natūralios medžiagos bei kruopštus technologų darbas ir, žinoma, galutinis produkto estetinis vaizdas: tai – kokybiškas produktas.

REKLAMA

Kaip vertinate savo pasiektus rezultatus? Ar yra dalykų, kuriais itin didžiuojatės?

Visuomet žiūrime tik į priekį, nes yra daugybė dalykų, kurių dar nespėjome padaryti. Tačiau ilgainiui juos įgyvendinsime. Nuolat galvojame, ką galime padaryti geriau ir stengiamės nestovėti vietoje. Labiausiai didžiuojamės, kad klientai įvertina mūsų kuriamo produkto išskirtinumą. Tai skatina judėti į priekį.

Turite konkrečią savo verslo ateities viziją?

Mąstome apie plėtrą Lietuvoje ir užsienyje, bet apie tai kalbėsime susitikime po penkerių ar dešimties metų.

Evelina Povilaitytė  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų