Galima sakyti, kad vokiečiai pastūmėjo kitus gamintojus sukurti tokio tipo automobilius, kurie turėtų Targa tipo stogą. „
Lamborghini“, „
Honda“, „Toyota“, „Lotus“ ir dar daugelis gamintojų sėmėsi įkvėpimo iš „Porsche“ inžinierių, kurie sukūrė genialią idėja dėl taupymo sumetimų.
Ferrari nuo 1969 iki 1999 metų sukūrė daugybę modelių su Targa tipo stogu : Dino, 246, 308, 328, 348 ir F355. Visi šie automobiliai buvo siūlomi su Targa tipo stogu.
T-Top
Amerikiečiai norėdami neatsilikti nuo ambicingųjų vokiečių, nusprendė sukurti savo Targa tipo stogo interpretaciją, kuri buvo pavadinta T-Top. Šio stogo principas buvo labai panašus Targa, tačiau vietoj vienos didelės detalės, amerikiečiai stogą padalino į dvi dalis, kurias reikėjo nuimti atskirai. Norite, kad jūsų keleivis iškeptų, nuimate jo pusėje esantį stogą ir viskas.
T-Top stogą turintys automobiliai išpopuliarėjo aštuntame ir devintame dešimtmetyje. Beveik visi amerikietiški sportiški automobiliai turėjo tokios konfigūracija : „Ford Mustang“, „Chevrolet Camaro“, „Pontiac Firebird“, „Dodge Daytona“, „Chevrolet Corvette“, „Mercury Capri“, „Chrysler Laser“, „Chevrolet Monte Carlo“ ir dar daugelis kitų.
Nuo amerikiečių nelabai atsiliko ir japonai, kurie norėdami savo sukurtus produktus eksportuoti į didžiausias pasaulio rinkas nuolatos sekdavo tuometines automobilių industrijos tendencijas. T-Top stogą turėjo daugelis Datsun/Nissan Z serijos automobilių, „Toyota MR-2“, „Toyota Supra“ ir „Honda NSX“.
Speedster
Norite ekstremalumų? Pašalinkite stogą! Būtent tokia yra Speedster idėją. Inžinieriai norėdami sutaupyti svorio, tiesiog pašalindavo stogą ir lenktynininką išleisdavo į trasą. Tuo metu buvo nelabai svarbu ar lijo ar snigo, automobilių gamintojai ir lenktynininkai norėjo tik vieno - pergalių.
Speedster tipo automobilį geriausiai pavaizdavo Porsche, kuri 1953 metais pristatė 550 A Spyder. Vis dėlto, tai nebuvo pirmasis bandymas atsikratyti stogo. Storas kišenes turėję vyrai, 1930-aisiais kurdavo prabangius Packard ir Auburn Speedster automobilius, kurie laikomi pradininkais.
Vis dėlto būdai padedantys laimėti lenktynes ne visada pasiteisina realiame gyvenime. Porsche buvo išleidusi specialią 911 Speedster versiją, kuri turėjo stogą, tačiau jį surinkti keturių žmonių kompanija užtrukdavo maždaug penkiolika minučių. Įdomu kiek laiko užtruktų vienas vairuotojas pliaupiant lietui.
Phaeton
Įsivaizduokite, kad gyvenate ketvirtajame dešimtmetyje ir esate pavojingas nusikaltėlis. Jums staiga reikia pašalinti keletą kitos gaujos narius iš važiuojančios mašinos. Tad savaime aišku, kad kyla klausimas - Kokį automobilį pasirinkti? Įprastą sedaną? Kodėl gi ne, bet pro jo langus galės išlįsti tik vienas arba du ginklanešiai.
O kaip gi kabrioletas? Privažiavus reikiamą vietą, nuleidžiame stogą, keletas vyrukų su ginklais atsistoja ir visus išverčia iš kojų. Tai žymiai priimtinesnis būdas negu šaudyti pro mažus langelius.
Kas įdomiausia, kad būtent tokio tipo automobilius mėgo įvairios Čikagos mieste veikusios gaujos. Įvykdžius nusikaltimą, daugelis praeivių sakydavo, kad banditai važiavo automobiliu su atviru stogu, tačiau niekas nepagalvojo, kad žudikai nuvažiavę šiek tiek tolėliau atsiraitydavo suvyniotą stogą, susidėdavo langus ir sau ramiausiai grįždavo namo.