Šios grožybės autorius taip pat teigia, jog variklio galios didinimas ir naujos išmetimo sistemos sumontavimas jam atsiėjo... maždaug 7000 eurų! Apskritai „E39“ konvertavimas į „E60“ jam atsiėjo maždaug 25 000 eurų.
Akivaizdu, jog netradicinio projekto autorius dabar nori atgauti visas savo investicijas ir dabar šį unikumą pardavinėja už 34 750 eurų! Aha, perskaitėte teisingai!
Galbūt jam
laikas į kosmonautų klubą?
„E39“ kartos „BMW M5“? Ar mums visai protelis pasimaišė? Galime užtikrinti, jog ne, nes priešais Jus – ne itin populiari „E60“, o „E39“, kuri „BMW“ gimtinėje buvo priversta atrodyti kaip visų mėgstamas betmenas.
Mums iki šiol sunku suprasti kodėl šio automobilio savininkas nusprendė atlikti tokį žygdarbį ir „E39“ kartos „M5“ paversti į „E60“ kartos analogą, galbūt Jums pavyks sugalvoti rimtą priežastį?
Vienas didžiausių „E60“ kartos „M5“ privalumų – fantastiškai skambantis V10 variklis. Deja, šio privalumo „unikalaus“ projekto autorius nepridėjo. Techniškai – tai vis dar senesnės kartos atstovas, kurio galinius ratus suka 8 cilindrų variklis. Projekto autorius teigia, jog šiuo metu priekyje tūnantis variklis išvysto 440 arklio galių ir leidžia automobiliui pasiekti 305 km/val. maksimalų greitį.
„E39“ kartos „BMW M5“? Ar mums visai protelis pasimaišė? Galime užtikrinti, jog ne, nes priešais Jus – ne itin populiari „E60“, o „E39“, kuri „BMW“ gimtinėje buvo priversta atrodyti kaip visų mėgstamas betmenas.
Mums iki šiol sunku suprasti kodėl šio automobilio savininkas nusprendė atlikti tokį žygdarbį ir „E39“ kartos „M5“ paversti į „E60“ kartos analogą, galbūt Jums pavyks sugalvoti rimtą priežastį?
Vienas didžiausių „E60“ kartos „M5“ privalumų – fantastiškai skambantis V10 variklis. Deja, šio privalumo „unikalaus“ projekto autorius nepridėjo. Techniškai – tai vis dar senesnės kartos atstovas, kurio galinius ratus suka 8 cilindrų variklis. Projekto autorius teigia, jog šiuo metu priekyje tūnantis variklis išvysto 440 arklio galių ir leidžia automobiliui pasiekti 305 km/val. maksimalų greitį.