Autoplius Fast Lap rytas nuostabus kaip visada. Rūke paskendęs miestas, saulės spinduliai besiskverbiantys pro rasą. Gražu. Gražus tas Kaunas! Viskas buvo gražu. Porą valandų.
Praėjome tech. komisiją ir išvažiavau į kvalifikacijos važiavimą.
And it started… Visą važiavimą mašina trūkčiojo (trailino) ir šaudė. Kas du ratus stojau, keitėm, žiūrėjom ką galima padaryti ir važiavau testuoti. Per niek. Nesuvažiuotas ne vienas greitas ratas – tik 11 startinė pozicija startui Race važiavime. Dėl to nei kiek nesijaudinau, man patinka startuoti iš galo. Ypač jei lyja. Deja, nelijo.
Pasikrapštę radome problemą – nuo Kačerginės pasikratymų “atsikratė” jungtis, siunčianti signalą iš velenėlio padėties daviklio. BERNER vyrukų ir įrankių dėka tai sutvarkėme greitai ir sėkmingai! Laukiame starto!
Startas. Mhm… Pirmas posūkis ir prieš akis didelė avarija. E. Dapšo BMW atrieda į mano trajektoriją. Nežinau kiek centimetrų buvo likę, ar milimetrų, bet žiūrint video atrodo tikrai nedaug. Bandydamas išvengti avarijos buvau priverstas lėkti iš trasos ir gerokai patrumpinau Nemuno žiedo žolę. Šio manevro metu įvyko pirmasis skrydis, mat pagavau kažkokį kupstą, kuris pakėlė automobilį į orą. Taip išplyšo priekinė automobilio šakė ir tuo metu iš P11 nukritau į P14. Štai čia prasidėjo geriausia dalis: ratas po rato skyniausi link lyderių. Kiekvieną ratą pirmąjį trejetuką vijausi nukirpdamas po 1.5s. Prisikasiau iki penktos pozicijos. Dėl išmuštos priekinės važiuoklės, pradėjo perkaitinėti priekinės padangos, tai stipriai sulėtino tempą. Paskutiniame finišo posūkyje neatlaikė padangos ir “kabinau” piktas AFL organizatorių padangas. Šiek tiek “nuskriaustas”.
Finišavau penktas. Na gal ir ok kaip tokiai pradžiai, nusprendėme – bus gerai!
Kaip viskas vyko, galite pamatyti šiame on board’e.
Parvažiavus į serviso zoną, skriaudžiau draugą Aivarą Paškauską, o tiksliau jo Miata. Vietoje to, kad puikuotųsi „Show off“ parodoje, ji stovėjo mūsų palapinėje ir buvo skerdžiama. Nežinau kaip visa tai atrodė iš šono, bet komandos darbu buvau nustebęs. Dirbome nerealiai greitai! Pavogėme priekines šakes ir sudėjome man. Plius minus pasidarėme suvedimą, kai buvo veržiami paskutiniai rato varžtas jau sėdėjau viduje su šalmu, pasiruošęs Time Attack’ui. Palikau liūdną Aivarą su dar liūdnesne išskersta jo Miata serviso zonoje ir išlėkiau.
01:19.679
Dabar reikia su puskreiviu automobiliu pateki į Super Lap ir kovoti dėl čempiono titulo arba apginti vice-čempiono vardą.
Not for long.
Antras Race važiavimas ir vaizdas kurį sapnuoju pastarąsias naktis.
Startuoju iš P6, „step by step“ stabiliai greitėju ir kylu pozicijomis aukštyn. Pavijau pirmąjį trejetuką: U. Žiedavičių, N. Urbonavičių ir I. Paukštį. Pastarajam du ratus “įsirėmęs” į galą laukiau progos ir jo padaromos klaidos. Visų posūkių išvažiavimo greitis buvo didesnis, stabdymo kelias trumpesnis, tačiau to neužtekdavo – tiesiosiose Izidorius vis „nupūsdavo“ :) Pirma realesnė proga lenkimui ir antras skrydis.
Nėra sunku nupasakoti koks jausmas skristi lėktuvu, bet sunku nupasakoti kas per jausmas skristi automobiliu. N dešimčių kartų peržiūrėjęs video suprantu tai, kad lindau per vėlai, nors man stabdymo kelio pilnai užteko, Izidorius net nesitikėjo manęs išvysti šalia. Praėjus keliom dienom po lenktynių, organizatoriai pripažino mano kaltę. Nesiginčysiu ir nestosiu už savo pusę, nes nevisi ją mėgsta išklausyti. Faktas tai, kad tokį pat lenkima, toje pačioje ir stabdymo vietoje dariau tą dieną ne pirmą kartą, kažkodėl įspėjimų nesusilaukiau. Praėjus minutei nuo nusileidimo atsipeikėjau – teisėjas traukė lauk iš automobilio. Priešingai nei dabar, tuo metu kaklas skaudėjo tik šiek tiek. Bet ne tai buvo svarbiausia. Svarbiausia buvo, kad automobilis važiuotų. Privalau gauti nors porą taškų, kad neiškrisčiau iš AFL bendros įskaitos prizininkų tarpo. Kelios minutės susirinkti dalims ir tralu parvažiuoju į serviso zoną.
Kažkiek apžiūrėjęs automobilį išėjau pasivaikščioti ir nusiraminti. Jau laidojau visas čempionato viltis.
Staiga skambutis: „Grįžk atgal, mašina lėks!“
O fu*k yeah!!
Sutraukta pertraukta ir kreiva miata, bet stovi ant ratų! Vairas sukasi, stabdžiai veikia, kuriasi. Pakankamai, kad kažkaip išvažiuoti!
Išvažiavau į Super Lap apšildymo ratą – viskas kaip ir ok. Good news. Pradėjau važiuoti greitąjį ratą ir viskas sekėsi puikiai iki „šakių“ posūkio, kur prisivijau padangas besišildantį A. Firantą. Nu fuuuuuuu*k!
Grįžtu atgal į dalyvių parką pervažiavimui. Pajudėjau antram važiavimui ir turbo slėgis pasakė „see you later alligators“!
Nežinome iki pat šios dienos kas nutiko, nes automobilis nukrautas ir pastatytas į garažą. Bet kokiems santykiams kartais reikia pertraukos :)
Taip atrodė mano paskutinis etapas. Taip užsibaigė mano sezonas. Lauksime galutines sezono suvestinės ir rezultatų, kuomet sužinosime kokią vietą užėmėme šių metų Autoplius Fast Lap čempionate. Ačiū visiems draugams, kurie paskutinę savaitę atveždavo man maistą tiesiai į namus, nuostabiems partneriams už palaikymą.
Autorius : Tauras Tunyla