„Omega“, „Tissot“, „Longines“, „Certina“, „Rado“, „Breguet“ su brilijantais ir be, ant solidžių verslininkų riešų skaičiuoja laiką šių vardų savininko „Swatch Group“ naudai.
2007 metų grupės grynasis pelnas išaugo iki 2,25 mlrd. litų. Šiuo metu Šveicarijos kompanija „Swatch Group“ yra didžiausia laikrodžių gamintoja pasaulyje.
„Swatch Group“ yra oficialus Olimpinių žaidynių laikrodininkas ir duomenų operatorius Atėnų, Turino, Pekino ir kitų miestų Olimpiadose.
„Swatch Group“ daug tikisi iš augančios Azijos rinkos. Per keturis metus į Olimpinę reklamą „Swatch“ investavo 75 milijonus JAV dolerių.
1993 metais susidėję su „Daimler AG“, „Swatch“ paleido į pasaulį „Smart“ autobilį. Šių „gudrių“ automobilių, telpančių į standartinę 250 cm parkavimo vietą skersai, jau parduota virš 750 000 vnt.
„Silpnėjantis doleris, brangstantis auksas, deimantai ir kitos žaliavos kelia naujus iššūkius 2008 metais“ – sako „Swatch“ atstovas spaudai. Visgi kompanija šiemet tikisi apie 20 proc. pardavimų augimo dėl augančios pasaulinės prabangos prekių paklausos.
„Swatch Group“ akcijos biržoje (UHR.VX) šiuo metu kainuoja 289,75 Šveicarijos frankų (CHF).
Grafikas: UHR.VX akcijų kursas per 5 metus.