Leidinys „Forbes“ finansų ir ekonomikos pasaulyje laikomas vienu iš autoritetingiausių. Tačiau šį kartą JAV finansų ekspertai drėbėsi veidu į purvą įlindę į sau svetimą sritį.
„Forbes“ savo puslapiuose paskelbė pačių brangiausių pasaulio automobilių dešimtuką. Tačiau šis išskirtinių automobilių reitingas, įdėmiau jį išanalizavus, pasaulio automobilių žurnalistų bendruomenę privertė šyptelėti. Tačiau pradžiai pats dešimtukas:
1. „Bugatti Veyron Super Sport" - $2 600 000.
2. „Koenigsegg Agera" – $1 500 000.
3. „Maybach Landaulet" – $ 1 405 000.
4. „Pagani Zonda C9" – $1 300 000.
5. „Ferrari F70" – $870 000.
6. „SSC Ultimate Aero" – $750 000.
7. „LeBlanc Mirabeau" – $728 000.
8. „Ferrari SA Aperta" – $520 000
9. „Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce" – $455 000.
10. „Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe" – $447 000.
Šis dešimtukas išties atrodo keistai. „Forbes“ leido sau į vieną krūvą suplakti dabar gaminamus automobilius, dar negaminamus automobilius („Pagani C9“ dabar egzistuoja dar tik kaip bandomieji prototipai) ir jau negaminamus automobilius, tokius kaip „Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce". Ir tai dar ne viskas. Viso pasaulio automobiliniai blogai krizena iš to, kad „Forbes“ sau leido išgalvoti išvis neegzistuojantį automobilį. Tai „Ferrari F70". Jo vardas kadaise buvo kelis kartus nuskambėjęs automobilininkų bendruomenėje kalbant apie galimą naują modelį, grafikos specialistai spėliojo kaip atrodytų toks automobilis, tačiau taip viskas ir baigėsi kalbomis.