Apie veiklos koncepcijos atnaujinimą ir televiziją be laukimo „Viasat“ skelbia švenčiant operatoriaus 15 metų veiklos Lietuvoje sukaktį.
„Dažnai kalbama apie televizijos saulėlydį, tačiau tiesa yra ta, kad vaizdo turinio peržiūros pasaulyje tik auga. Problema yra ne televizija apskritai, o prasta žiūrovo patirtis – skubančioje visuomenėje turime vis mažiau laiko, daug laiko praleidžiame ieškodami turinio, o turėdami tiek daug pasirinkimo (tiek turinio, tiek kokybes prasme), ne visada atrandame, kas mums patiktų ir kuo tikrai galėtume mėgautis. Mes turime dirbti taip, kaip reikia reikliam šiandieniniam žiūrovui“, – sakė Monika Žvinklytė, „Viasat“ komercijos direktorė Lietuvai.
„Viasat“ televizija be laukimo reiškia lengvai pasiekiamą kokybišką turinį naudojantis visais kanalais – TV ekrane, kompiuteriu, planšete ar mobiliuoju telefonu, kai gero turinio nereikia laukti ir jis pasiekiamas bet kuriuo žiūrovui tinkamu metu. Tokia televizijos samprata sukurta stebint vartotojų elgesio pokyčius.
Pasauliniai tyrimai rodo, jog per ateinančius penkerius metus tradicinės televizijos populiarumas tarp 18 - 24 metų jaunimo kris daugiau nei 40 procentų. Tačiau vaizdo turinio industrija apskritai iki 2021 m. išaugs daugiau nei 2,5 karto, o užsakomomis vaizdo turinio paslaugomis naudosis 430 mln. namų ūkių 200 šalių.
Pagrindiniu TV rinkos uždaviniu tampa turinio kuravimas užtikrinant, kad kiekvienas žiūrovas tikrai mėgautųsi siūlomu turiniu. „Viasat” atsinaujinimas prasidėjo, kaip palydovinė televizija keičiantis rinkos poreikiams 2011 m. pasiūlė mobilaus interneto paslaugas. 2016 m. stebėdama rinkos pokyčius „Viasat“ pristatė video turinio internetu paslaugą „Viaplay”.
„2000 m. žmogus dėmesį gebėdavo išlaikyti dvylika sekundžių, o dabar šis laikas yra sutrumpėjęs trečdaliu. Visiškai susikoncentruoti mes galime vidutiniškai aštuonioms sekundėms, ir taip yra tik dėl nuolat augančio technologijų vartojimo. Kai tiek daug dalykų vis skubančioje visuomenėje reikalauja dėmesio, natūralu, jog vartotojai tampa vis išrankesni, kai sprendžia, kam skirti laiką. Atsinaujinanti „Viasat“ ir tokios naujovės kaip „Viaplay“ iš pagrindų keičia tradicinės televizijos funkcionalumą bei ryšį su žiūrovais“, – pasakojo M. Žvinklytė.
Padėkoti partneriams už 15 metų bendradarbiavimą su „Viasat“ į Lietuvą atvykęs Švedijos žiniasklaidos koncerno „Modern Times Group“ (MTG) viceprezidentas Marcus Sandberg sakė: „Aiškūs yra du dalykai – televizijos ateitis yra šviesi, ir joje laukia daug pokyčių. „Viasat“ juos įgyvendina jau dabar, o vienas iš pavyzdžių yra „Viaplay“. Pernai paslauga pradėjo veikti Lietuvoje, ir, kaip ir kitose rinkose, yra viena iš lyderiaujančių bei sparčiai auga. Lietuva yra viena iš pasaulinių interneto lyderių, naujovės čia priimamos greitai ir noriai, todėl esu tikras, kad mokamos televizijos ir kokybiško turinio čia laukia puikios perspektyvos“.
„Viasat“ yra vienas populiariausių kokybiško TV turinio transliuotojų Lietuvoje. Remiantis naujausių bendrovės tyrimų duomenimis, populiariausias ir geidžiamiausias filmų kanalas Lietuvoje yra autorinis „Viasat“ „TV1000 Premium“ kanalas, kuriame be jokios reklamos rodomos naujausios kino premjeros. Kanalas per metus parodo 180 naujų filmų, 70 iš jų – naujausios kino pasaulio premjeros, jos po kino teatrų pirmiausia pasiekia palydovinės TV kanalus.
„Viasat “yra ir turinio tiekėjas kitiems rinkos dalyviams, tokiems kaip „Telia”, „Cgates”, „Init”, „Splius”, „Balticum”, „5 kontinentai”, „Lietuvos Kabelinių Asociacija”, „Lietuvos radijo ir televizijos centras” ir „Lietuvos interneto paslaugų tiekimo asociacija”. „Viasat“ taip pat yra šalies sporto transliacijų lyderė, o „Viasat Sport Baltic“ kanalas nuo savo gyvavimo pradžios jau yra parodęs daugiau nei 22 tūkst. sporto programų.
Dėkodami už lojalumą „Viasat“ siūlo šventę sukurti ir savo žiūrovams. Operatoriaus klientai gali laimėti vieną iš 15 kelionių į skirtingus Europos miestus. Visų šių kelionių tematika – kinas. Viena iš jų yra išvyka į Paryžių, kelionei pasirinkta filmo „Amelija iš Monmarto“ tematika. Kelionė į Italiją yra įkvėpta filmo apie Džeimsą Bondą – „Casino Royale“ – scenų, filmuotų Venecijoje. Taip pat žiūrovų laukia filmuose matyti Berlyno, Čekijos, Vengrijos, Slovakijos, Švedijos ir kitų Europos šalių miestai. Nuo gegužės kiekvieną mėnesį bus skelbiami trijų kelionių laimėtojai.