Šventosios jūrų uosto atstatymui numatyti pinigai bus skirti šalies keliams tvarkyti. Tačiau Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos specialistai teigia, kad ruoštis Šventosios uosto atstatymui tokia situacija netrukdo.
Uosto direkcijos vyr. finansininkės Beatos Kulevičiutės teigimu, stambaus objekto finansavimas yra tvirtinamas susisiekimo ministro įsakymu. Kadangi Lietuvoje yra krizinė situacija ir sumažėjo Kelių fondo finansavimas, todėl Šventosios uosto, kaip ne pirmos būtinybės objekto, pinigai šiuo metu yra permesti į kelius. Kol kas susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio įsakymu Šventosios uosto atstatymas yra įtrauktas į rezervinių projektų sąrašą.
Šventosios finansavimas gali būti atstatytas pagerėjus situacijai. Techninės dokumentacijos rengimas yra vykdomas atskirai, jam finansavimas yra patvirtintas, tad šie darbai nenutrūks.
Uosto direkcijos generalinio direktoriaus Eugenijaus Gentvilo teigimu, Šventosios uosto atstatymą, kuriam numatyta 211 mln. litų, planuojama pradėti 2013 m. Todėl be 2012 m. Uosto direkcija neketina įsteigti Šventosios uosto direktoriaus etato.
Parengiamieji darbai jau seniai vyksta. Prieš Naujuosius metus uosto vidinėje akvatorijoje baigti vykdyti geologinio kartografavimo darbai. Pavasarį bus atliekami geologinio kartografavimo darbai išorinėje akvatorijoje. Tikimasi, kad jie šiemet bus baigti. Paskui bus atliekamas poveikio aplinkai vertinimas ir kiti parengiamieji darbai.
Su "Energetiko" poilsio namų atstovais, turinčiais namelius Šventoje, dėl kurių teko koreguoti uosto detalųjį planą, nesutaria ir toliau. Tai jie nesutinka leisti atlikti kelis gręžinius, susijusius su geologiniu kartografavimu, tai vėl kokia nors problema iškyla. Pasak E. Gentvilo, jie tik gaišina laiką.
Tačiau Uosto direkcija neblogai sutaria su bendrove "Lietuvos energija", kuri turi šalia Šventosios uosto 0,5 ha teritorijos. Jau kalbama apie tai, kad ši teritorija Vyriausybės nutarimu galėtų būti perleista Šventosios uostui.
Dalia BIKAUSKAITĖ