Žiemos sporto šakų ekstremalas iš Švedijos Jonas Olssonas – aistringas automobilių gerbėjas. Pats ekstremaliausias jo garažo eksponatas – vienetinis superautomobilis „Rebellion R2K“. Beje, šį monstrą galėjo matyti ir lietuviai – švedo automobilis žygio „Gumball 3000“ metu viešėjo Vilniuje.
„Rebellion R2K“ kelias nuo idėjos iki važiuojančio automobilio – metai ir kelios dienos. J. Olsson pasidalijo savo pastebėjimais apie svajonių automobilį su buvusiu „Koenigsegg“ konstruktoriumi Leifu Tufvessonu. Konstruktoriui idėja pasirodė įdomi ir jis ėmėsi darbo.
Automobilio pagrindu tapo bolido „Ultima GTR“ važiuoklė, o lengvučio kėbulo linijos primena „Le Mans“ serijos bolidus. Praktiškai J.Olssono automobilis ir yra ne kas kita, kaip bendrojo naudojimo keliams skirtas „Le Mans“ lenktynių serijos prototipas.
Automobilį švedų sporto žvaigždei surinko nedidelė kompanija „Caresto“. Šios švedų kompanijos specializacija – rankų darbo automobiliai. Nors automobilio svoris tėra tik 990 kg, švedai nesikuklino – korboninio monokoko viduryje paslėptas maždaug 600 AG „Lamborghini“ motoras.
Įdomiausia tai, kad šis automobilis nėra tik statiška garažo puošmena – J. Olssonas su juo važinėja gana daug. Na o naujausia jo dovana tikriems automobilių vertintojams – filmukas, kuriame švedų ekstremalas savo „Rebellion R2K“ gainioja kalnuose, slidinėjimo trasoje.