Susisiekimo ministerija siūlo Seime įregistruotam projektui nepritarti, nes jis nesuderinamas su Europos Sąjungos (ES) direktyva, reglamentuojančia vairuotojo pažymėjimų ir motorinių transporto priemonių vairavimo kategorijų sritį, taip pat siūlomas reguliavimas nėra numatytas tarptautiniuose eismo saugą reglamentuojančiuose teisės aktuose, jis nepagrįstas moksliniais tyrimais.
Be to, anot ministerijos, šiuo metu nėra pagrindo teigti, kad galingesnius automobilius vairuojantys pradedantieji vairuotojai sukėlė daugiau eismo įvykių, kuriuose žuvo arba buvo sužeisti eismo dalyviai, nei mažiau galingus automobilius vairuojantys pradedantieji vairuotojai. Kartu pažymima, kad neatsakingai, pavojingai ir chuliganiškai vairuojantys pradedantieji vairuotojai bet kuriuo atveju kelia grėsmę eismo saugumui, neatsižvelgiant į tai, ar jie vairuoja galingus, ar negalingus automobilius, tat siūlomas pakeitimas esą „nesukurs pridėtinės vertės“.
Ministerija atkreipia dėmesį į kitus pradedantiems vairuotojams taikomis apribojimas ir sako, kad jų pakanka: pradedantieji gauna dvejus metus galiojantį vairuotojo pažymėjimą, jiems taikomas nulio promilių reikalavimas, ribojamas galimas važiavimo greitis, o už greičio viršijimą taikomos griežtesnės nei kitiems vairuotojams sankcijos.
Grupė Seimo narių „darbiečių“ spalį įregistravo pataisas, pagal kurias dvejų metų vairavimo stažo neturintys asmenys galėtų vairuoti tik negalingus automobilius. Siūloma numatyti, kad pradedantiems vairuotojams draudžiama vairuoti B kategorijos transporto priemones, kurių „galios ir masės be krovinio santykis didesnis kaip 0,06 kW/kg“. Pataisos pasiūlytos iš karto po Vilniaus centre įvykusios avarijos, kai automobilis BMW įvažiavo į viešojo transporto stotelę ir sužalojo ten buvusius žmones.