„Grupė SEL nuolat auga ir nori koncertuose taikyti pačius moderniausius sprendimus, tikiu, kad Lietuva gali rodyti pavyzdį pasauliui. Prieš kelias savaites koncertuojant Vilniuje susidūrėme su klausimu – Kalnų parke esančios miesto elektros mums nepakako, o papildomi generatoriai ne visada užtikrina kokybę. Noriu išspręsti šį ir kitus klausimus, kad koncertų kokybė būtų aukščiausio lygio, o inovatyvių sprendimų diegimas būtų matomas visame pasaulyje. Būtent todėl noriu drąsiai investuoti“, - teigia E. Dragūnas.
Siekiant stiprinti SEL prekinį ženklą, šiuo metu žvalgomasi bendradarbiavimo projektų su verslu 2016-2019 m. reklamos kampanijoms.
„Prekinis ženklas SEL iki šiol niekada neturėjo nei vienos ilgalaikės sutarties. Tai buvo principinė nuostata – atlikėjas norėjo būti nepriklausomas ir neįsipareigojęs verslui. Vis dėlto, nuspręsta žvalgytis ilgalaikio partnerio. Pritrauktas investicijas planuojama panaudoti stiprinant koncertinę veiklą. Jau numatyta ir preliminari tokio bendradarbiavimo kaina. Planuojama, kad prekinio ženklo pagrindinio rėmėjo 3 metų sutarties kaina – apie 300 000 Eur“, - teigia grupės SEL atstovė spaudai Liubovė Zaiceva.
Kaina įvertinta, atsižvelgiant į tai, kokia vertė būsimam rėmėjui bus sukurta grupės SEL koncertų Lietuvoje ir užsienyje metu. Šiuo metu tokiuose koncertuose per metus apsilanko apie 160 000 žmonių. Įvertinta ir tai, kad įvairių žinučių skelbimas SEL socialiniuose tinkluose pasiekia didžiulę auditoriją – vidutiniškai apie 200 000 žmonių per dieną. Taip pat įvertinta ir atlikėjo koncertų rinkos kaina – kiek daugiau nei vienos valandos atlikėjo koncertas šiuo metu kainuoja 40 000 Eur.
Iki šiol grupė SEL daugiausia dirbo su tarptautiniais prekiniais ženklais: „Coca-cola“, „Absolut“, šampanu G. H. Mumm.
„Kad ir kaip augtume, man labai svarbu, kad į koncertą galėtų ateiti kiekvienas grupės SEL gerbėjas. Žinau, kad Lietuvoje daug žmonių gyvena sunkiai ir ateiti į mūsų koncertą visai šeimai gali būti prabanga. Vis dėlto aš noriu savo koncertuose matyti jaunus žmones, studentus, todėl, net jei organizatoriai siūlo kelti kainą, dažnai nuo tokio sprendimo susilaikau“, – teigia E. Dragūnas.
Išlaikyti mažesnias pajamas turintiems žmonėms prieinamą kainą atlikėjas įpareigojo ir koncerto Kaune organizatorius. Būtent todėl bilietų kaina prasideda nuo 19 Eur. Organizatoriai atkreipia dėmesį, kad pigesnių bilietų prieš koncertą nebus – tokia kaina atlikėjo prašymu bus taikoma tik trumpą laiką, vėliau jie brangs.
„Tai yra didžiausias koncertas „Žalgirio“ arenoje šiemet. Nei viena Lietuvos ar užsienio žvaigždė šiemet neaplenkė grupės SEL. Pernai visi bilietai buvo išparduoti dieną iki renginio, šiemet galiu prognozuoti, kad tai bus gerokai anksčiau”, - teigia bilietus platinančios bendrovės „Bilietų pasaulis“ pardavimų vadovas Simonas Sudoras.
Šiemet gerbėjai galės pamatyti dar vieną ir paskutinį šiais metais koncertą Lietuvoje – gruodžio 5 d. Kauno „Žalgirio“ arenoje vyks „SEL Grand Show 2015”.