Apie 09.12 val. sutriko elektroninio mobiliojo parašo sistema. Išplatintame pranešime žiniasklaidai perspėjama, kad dėl to gali kilti problemų prisijungiant prie internetinės bankininkystės ar kitų elektroninių paslaugų, kurioms reikalingas mobilusis parašas.
„Elektroninis mobiliojo parašo naudojimas yra sutrikęs Estijoje ir Lietuvoje. Nuo 09:12 val. sutriko elektroninio mobiliojo parašo sistema. Tai sukelia problemų prisijungiant prie interneto bankų ir kitų elektroninių paslaugų, naudojančių mobilųjį parašą. Taip pat skaitmeninio parašo ir kitų su pažymėjimais susijusių paslaugų.
Apie paslaugos atstatymą bus informuojama. Atsiprašome už nepatogumus, atsirandančius dėl sutrikimo“, – teigė mobiliojo parašo paslaugas kartu su telekomunikacijų bendrovėmis teikianti „SK ID Solutions“ vadovas Viktoras Kamarevcevas.
Kol kas nėra aišku, kad elektroninio parašo veikimas bus atnaujintas.
Veikla atnaujinta
Prieš pat 12 val. vėl išplatintas pranešimas, kuriame teigiama, kad elektroninio mobiliojo parašo veikla atnaujinta.
Taip pat paneigiama žiniasklaidoje pasirodžiusi informacija dėl „Smart-ID“ veiklos sutrikimo. Sistemos naudojimas ir toliau veikė.
„SK ID Solutions“ atsiprašo mobiliojo parašo vartotojų, kurie dėlsutrikimo patyrė nepatogumų.