Sekmadienį pasibaigus Jungtinės Karalystės didžiojo prizo lenktynėms, finišo liniją rikiuotės gale kirtęs S. Perezas dar kartelį suerzino „Red Bull“ komandos vadovus. Po lenktynių „Red Bull“ sakė, jog meksikiečio sportinė forma yra nenuosekli ir jeigu jis toliau demonstruos nuviliančius rezultatus, „Red Bull“ yra pasiruošusi pasinaudoti sutartyje esančia sąlyga, kuri leistų ją nutraukti.
Pastarosiomis savaitėmis S. Perezas atsidūrė ne tik žiniasklaidos, bet ir „Red Bull“ komandos vadovų akiratyje. Jis yra spaudžiamas kuo greičiau pagerinti savo lenktynių rezultatus, nes „Red Bull“ vis labiau jaučia didžiulę grėsmę iš „McLaren“ ir „Mercedes“ komandų.
„Red Bull“ puikiai supranta, kad dabartinis komandos turimas pranašumas nėra labai didelis, o puikią formą demonstruojančios „McLaren“ ir „Mercedes“ ekipos jį tirpdo sulig kiekvienomis lenktynėmis. „Red Bull“ nori būti užtikrinta, jog ne vienas, o abu ekipos bolidai kiekvienose varžybose kovotų dėl vairuotojų ir konstruktorių įskaitos taškų.
Kol M. Verstappenas, net ir pačiose sudėtingiausiose situacijose sugeba kovoti dėl pačių aukščiausių pozicijų, S. Perezas yra priešingoje barikadų pusėje. Per paskutines šešias lenktynes jis pelnė tik 15 taškų, kai M. Verstappenas sugebėjo surinkti 119 taškų.
„Red Bull“ tikisi, jog S. Perezas sugebės išlipti iš nuviliančių rezultatų duobės, tačiau akivaizdu, kad ekipos vadovams kantrybė pamažu baigiasi.
S. Perezo padėtis yra tokia prasta, jog „Red Bull“ pradėjo svarstyti apie galimybę pasinaudoti sutartyje esančia sąlyga, kurioje rašoma, kad rezultatų nedemonstruojantis lenktynininkas gali būti atleistas anksčiau laiko.
Automobilių sporto apžvalgininkų artimi šaltiniai teigia, jog sutartyje taip pat yra numatyta sąlyga, jog „Red Bull“ turi teisę nutraukti sutartį, jeigu S. Perezas vairuotojų įskaitoje nuo M. Verstappeno atsilieka daugiau nei 100 taškų. Ši sąlyga gali būti aktyvuota, jeigu šis taškų skirtumas yra sezono viduryje arba sezono pabaigoje.
Šiuo metu S. Perezas nuo savo komandos draugo atsilieka 137 taškais ir norėdamas šį atotrūkį sumažinti, jis turi tai padaryti vos per dvejus Formulės 1 čempionato etapus.
„Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris paklaustas apie S. Perezo formą, jis atsakė: „Jis žino, kad tai – netvaru. Jis žino savo vaidmenį ir tikslą“, – sakė jis.
Vienas didžiausių „Red Bull“ galvos skausmų yra tas, jog komanda neturi aiškios alternatyvos, kuria būtų galima pasinaudoti atleidus S. Perezą.
Anksčiau realiu kandidatu buvęs D. Ricciardo taip pat neatrodo kaip realus kandidatas. Jis kaip ir S. Perezas nedemonstruoja tolygios sportinės formos. „Red Bull“ taip pat skeptiškai žiūri į Yuki Tsunoda, kuris per pastaruosius keletą metų parodė džiuginantį progresą, tačiau to vis tiek neužtenka, jog taptų „Red Bull“ vairuotoju.
Vienas iš galimų pasirinkimų – „Red Bull“ atsarginio vairuotojo vaidmenį turintis Liamas Lawsonas, tačiau abejojama ar jaunasis lenktynininkas taip pat turi užtektinai patirties ir įgūdžių, jog galėtų iškart demonstruoja norimą sportinę formą.